• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

P8r - Renault Twingo II

P8r

Detailing addict
9 jun 2011
110
62
Bij deze stel ik mezelf ook even voor! Ben Peter, 23 herfsten jong en kom uit het midden van het land, Baarn. In opleiding tot arts, nu bezig met de co-schappen en nog minder dan 1,5 jaar te gaan van de 6 in totaal. Woon heerlijk samen met mijn vriendin in een mooi nieuwbouw appartement samen met onze 2 (maandag 3) katten ;)

Met het detailen ben ik in aanraking gekomen doordat we sinds begin mei een nieuwe auto hebben en ik deze gewoon in showroom staat wil houden. Het werkt echter dermate verslavend dat de auto onderhand iedere week gewassen en gepoetst wordt :jippie Inmiddels 4 bestellingen bij CC later, maar wil nog steeds meer :-"

Even eerste de katten welke ook een grote hobby zijn ;-)
Minoes
oqkbja.webp

Pip
5nvuw3.webp

Vanaf maandag: Guusje
29ma9ht.webp

En natuurlijk mijn andere grote hobby :-D Ik ben nog steeds zo gelukkig met deze kleur, echt prachtig :love
qs0dbn.webp

357hz75.webp

kyonc.webp

2448cat.webp

fm1e9t.webp

169gjeh.webp

Welkom! Leuke auto en een mooie kleur inderdaad! Die Collinite ga je veel (en vooral lang) plezier van hebben :-)^

Welkom! Katten: altijd leuk, heerlijk eigenwijs.
Die nieuwe is schattig :love

Hallo Peter,

Welkom!

ken ik alles van ,van die bestellingen...............
voor je het weet zit je aan .....5 :-b

Groeten danny

Schrijf je reactie...