• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

paar vraagjes over last touch

dark devil

Detailing addict
25 dec 2008
119
62
38
heey ik heb een paar vraagje ben nog maar net begonnen

ik heb last touch ook in mijn verzameling zitten maar nu ismijn vraag heb ik hem goed gemengd
ik heb met de orginele fles tot het streepje gevuld met LT en dan water erbij totaan de hals is da de goede mening van 1:1
en als ik ermee wil kleien moet ik het dan onverdund erin doen of??

en dan heb ik eigenlijk nog een vraag over APC

dat wil ik eigenlijk ook aanschaffen maar waarvoor kun je nu allemaal gebruiken?
inetieur weet ik allen heb ik geen waterstofzuiger dus dat gat helaas niet maar nu heb ik op
youtube gezien dat het ook op je wielkasten en banden kunt gebruiken klopt dat?
waarvoor nog meer?

en die meng verhouding van 1:10 lees ik staat die ook op de fles van meguiars?

grtz tim (veel vragen sorry maar hoop dat jullie me kunnen helpen ermee):schaam

Kleien kan 1:1 verdund..

APC is voor alles te gebruiken zoals de naam doet vermoeden ,maar inderdaad ook op banden ,wielkassen ,wieldoppen ,velgen..

Zoals je het nu gedaan hebt met de LT is de verhouding voor het kleien, dat is dus 1:1.
Je kunt beter vragen waar je APC niet voor kunt gebruiken ;)

Zoals al gezegd:

LT 1:1 zoals je hem nu verdund hebt is om te kleien. Last touch in pure vorm in de fles kun je gebruiken om na de wax de auto nog een keer mee na te lopen. De LT zal alle restjes wax verwijderen en een mooie glans nalaten.

De APC kun je inderdaad overal voor gebruiken. Of het nou gaat om vlekken uit interieur te halen, banden te ontvetten alvorens te behandelen met een tire gel of het reinigen van scharnieren, reinigen rondom logo's / merknamen etc. In principe voor het reinigen / ontvetten van everything!!
Je kunt APC 1:10 mengen voor lichte vervuiling of 1:4 voor sterkere vervuiling. Beide staan op de fles aangegeven.

aha oke dat zijn nog eens snelle reaties haha
dan denk ik dat ik binnenkort maar eens ff die apc ga bestellen en die last touch aan passen zodat hij puur is want loop na het wassen van de auto altijd f met last touch de hele wagen naar dus hoe ik het nu doet 1:1 vedund is da niet goed als ik jullie begrijp