• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pads voor D/A en/of Rotary

276159

Detailing rookie
27 dec 2008
196
0
Zat even met een vraagje omtrent de vele pads die er beschikbaar zijn. Nu gebruik ik de CSS pads van lake country, maar wilde ook eens rond kijken bij andere pads, en zag even door de bomen het bos niet meer.

- Bij enkele pads van LC staat rotary bij, deze zijn dus ook enkel geschikt voor rotary of zijn deze ook te gebruiken voor een D/A?
- De Foamed Wool pad is te gebruikten op zowel D/A als rotary?
 
1) Kan ook voor DAP maar ze zijn speciaal voor rotary's gemaakt: zachter velcro en loopt niet tot het einde vd pad en de laatst 1/2cm loopt een beetje af.

2)Kan allebei
 
Tnx voor de snelle respons, door de vele pads wist ik niet of alles wel overal voor te gebruiken is.
Maar is het over het algemeen dat ze zowel op D/A als Rotary te gebruiken zijn, of het moet vermeld staan dat ze speciaal voor een bepaald type zijn?
 
Het kan gewoon allebei, alleen door de hardere velcro voor de gewone pads kan de DAP de druk beter verdelen. Op een rotary druk je minder dan met een DAP, een rotary heeft het echt van z'n snelheid.
 
Thanks, dan gaat daar een witte van op de wensen lijst.
Eens kijken of die prettiger werkt dan de gewone CCS 6.5 wit.
Die vond ik namelijk niet prettig werken op de DAP wat misschien ook kwam omdat ik de 6.5inch lastig te centreren vind.