• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pakket afgeleverd maar niet ontvangen.

correur

Detailing rookie
20 sep 2018
9
15
Beste carcleaners.
Ik weet dat het niet gewoonlijk is dit via het forum te doen maar ik begin nu toch wel wat zenuwachtig te worden.
Vorig weekend 2 bestellingen gedaan waaronder een DAP900 en de 2 paketten zijn op Maandag netjes verzonden mijn opgegeven adres hier in Schotland.
Nu weet ik dat het even kan duren, gemiddeld 10 dagen, maar ik volg het pakket via postnl en het ene pakket is al bezorgd, wat niet zo is.
En de andere is retour afzender terwijl ik tijdens tijdstip van leveren gewoon thuis was.
Nu heb ik al 2 emails verstuurt naar CC maar daar krijg ik geen antwoord op, vandaar dat ik het zo doe.
Is er iemand van CC die mij kan helpen en uitvinden wat er mis gaat?

Bijvoorbaat dank Cor.
 
Ik zie al wat er fout is gegaan, er is een verkeerde postcode gebruikt, het pakket ligt dus nu in Birmingham en niet hier bij mij in Schotland.
Ik heb al een mail gestuurd naar CC en ik mag toch hopen dat er nu wel een antwoord en een oplossing komt!
 
Hoi @correur, allereerst heel vervelend dat dit is gebeurt, ik hoop dat je de spullen alsnog snel zult ontvangen.
Maar even een interesse vraagje, hoe komt de verkeerde postcode bij jou gegevens te staan?
 
Hey Cor,

Welkom op het forum! :D

Wanneer heb je de e-mails verstuurd? Het is niks voor Carclean om hier niet snel antwoord op te geven.

Dank je, ik was al bekend op dit forum een paar jaar terug maar met een oud mailadres,

Ik heb Maandag, vanmorgen en vanmiddag een mail gestuurd, maar totaal geen reactie.
Ik heb al vaker besteld en altijd binnen een redelijke tijd reactie gehad, vandaar dat ik dit vreemd vind en als laatste redmiddel dit forum gebruik.
Ik kan met mijn UK nummer niet naar Nederland bellen.
 
Hoi @correur, allereerst heel vervelend dat dit is gebeurt, ik hoop dat je de spullen alsnog snel zult ontvangen.
Maar even een interesse vraagje, hoe komt de verkeerde postcode bij jou gegevens te staan?

Ik vermoed dat dat bij CC verkeerd is gegaan, in mijn account en bestelling staat het goed, maar toen ik op de track en trace link klikte die in de mail staat kon ik het pakket niet vinden bij PostNl.
Na een mail naar CC kreeg ik als reactie dat de postcode verkeerd stond en een nieuwe link voor track en trace. Daar staat mijn adres goed in aangegeven behalve de postcode dus.
 
Ben bij dat het PostNL is en niet DHL
DHL houdt je pakket in zo'n geval makkelijk een maand in gijzeling (been there ...)
Het raakt niet zomaar kwijt, gaat hoogstens een keer op en neer
Na de Brexit duurt dat pas echt lang :mad:
 
We hebben geen mail van je ontvangen volgens mij. Welk mailadres heb je gebruikt?
 
Ik heb een aparte mail met alle info opnieuw verstuurd en ook 1 vanaf een ander mailadres, ik ben benieuwd of die wel aankomen.
 
*Update*

Na mijn mail van Donderdag is er gister actie ondernomen vanuit CC, de fout is hier in de UK gemaakt. De koerier heeft hier mijn postcode aangepast zonder reden. Vreemde gang van zaken maar gelukkig is de foute postcode niet vanuit mijzelf òf CC gemaakt, nu is PostNl ingelicht en die gaat er achteraan.
Het komt uiteindelijk allemaal wel goed maar gaat, uiteraard, langer duren.
En er is nu iemand in Birmingham die een "gratis" DAP900 heeft, beetje jammer dat diegene niet zelf aangeeft dat die niet voor hem/haar is bestemd.
In ieder geval bedankt CC voor de snelle actie, word erg gewaardeerd!

Ik had dit weekend gepland om mijn astra GTC aan te pakken, maar gelukkig hoef ik hier op Skye mij niet te vervelen want ik houd ook van wandelen in de natuur, en daar hebben wij hier meer als genoeg van.