Polliewollie;335713 zei:
Alleen ik snap alleen niet goed waarom er een monellofles bij zit ipv een autobrite? Maar dat mocht de pret op straat niet drukken, al die gezcihten: 8o
Service van ons, van Carclean.com, die service waarvan jij vindt dat je het niet gekregen hebt. Een mooiere en betere fles, gratis, in plaats van de standaard melkwitte flutfles die erbij wordt geleverd.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het vervelend dat er iets misgelopen is, maar ik heb er vervolgens flink de .... in als Dennis, Bert en ik ons best hebben gedaan om uit te vlooien wat er nu precies mis is gelopen. En er tijdens de voorbereidingen van de Summer Detail Day echt veel uren aan jouw order en je pakket is besteed en ik buiten de normale kantooruren (gisteravond en nu ook weer) voor je bezig ben (vanavond samen met Bert) en dat je dan nog op ons forum neerpent dat wij geen service verlenen en dat je alles zelf hebt moeten doen.
Ik weet toevallig, om een voorbeeld te noemen, dat Dennis tot 3 keer toe vandaag met PostNL heeft gebeld. Dat PostNL vervolgens geprobeerd heeft om de postbode te pakken te krijgen en dat dat helaas niet gelukt was. Ook weet ik dat we de aflevering nauwlettend in de gaten hebben gehouden en we bij de aflevermelding meteen elkaar hier op de hoogte hebben gesteld en wederom PostNL hadden gebeld.
Edit: ik weet ook dat ik vanochtend tot twee keer toe een emaildatabase uit een backup het teruggezet om te zoeken of die orderbevestiging wel gemaild was, maar wellicht was zoekgeraakt. Ook weet ik dat Bert, die alles programmeert, zich suf heeft lopen zoeken in de source van onze webshop, om te kijken waar die fout nu in hemelsnaam is ontstaan (en ook heeft hij een bug gevonden en opgelost, dus het heeft ook iets positiefs opgeleverd). En laat ik mijn inspanningen en die van Bert van vanavond maar voor wat het is...
Los van de schuldvraag, die best bij ons zou kunnen liggen nu ik er steeds verder induik, vind ik het erg vervelend om te lezen dat bovenstaande inspanningen niet goed genoeg zijn geweest.
Jammer, ik denk dat deze inspanningen zeldzaam zijn en dat je dit niet zo snel elders zal tegenkomen.
Enfin, ik ben blij dat je blij bent met je foamlans en als je je Monello fles wilt ruilen voor de Autobrite fles, dag mag. Trouwens, de Monello fles mag je houden en op verzoek sturen we je de Autobrite fles kosteloos na. Leveren we toch nog service.