• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Patrick zijn Astra J GTC wordt een Toyota C-HR 1.8 Hybride

Succes met je rechtsbijstand! Jouw CH-R is intussen wel de vetste die ik al gezien heb.
Inmiddels is de mijne door Toyota getest en opnieuw getest en volgens hen is er niets mis mee. Ik heb de dealer dan uitgedaagd om er 100km mee te rijden met minder dan 4l benzine, het lukte hem niet en hij gaf toe het echt belachelijk hard geprobeerd te hebben. Dealer is het met mij eens, mijn CH-R verbruikt belachelijk veel voor een hybride, maar hij kan niet zeggen hoe het zit met de andere hybride Toyota's van zijn klanten. Tja. Ik ben heel erg blij voor alle hybride rijders die werkelijk minder verbruiken, de mijne verbruikt bijna niets meer. Ik rij er immers nog zo weinig mogelijk mee.
 
Dank je..... ik was er ook altijd heel trots op, maar op dit moment even iets minder helaas....
Ik moet helaas toegeven dat ik ook geen 100 km red op 4 liter benzine.
Heb een hele tijd terug wel 1 op 28,5 gehaald, over 130 km.... maar dat was een uitschieter. Meestal kom ik niet verder dan tussen 1:18 en 1:22.
 
Tijdje niet meer geweest...
Maar ondertussen goed nieuws. De rechtsbijstand ingeschakeld, maar omdat die te druk waren kreeg ik een externe advocate.
En dat was een pittige tante :p
Die is er met gestrekt been ingesprongen en eiste reparatie door mijn eigen Toyota dealer, antwoord op de eis binnen 8 dagen en anders gang naar de rechtbank. Dit omdat de schadehersteller na 4x nog prutswerk had geleverd.
En, heel apart, opeens beweerde de verzekering dat mijn dealer ook tot hun "lijst" van erkende herstellers behoorde.
:joy::joy::joy::joy:
Dus 31 augustus wordt de auto gerepareerd. Achter komt een nieuwe deur in, binnenkant professioneel gereinigd.... dus het kan toch
Groeten Patrick
 
Heb de auto nu weer een tijdje terug.... en ik moet zeggen dat alles perfect is opgelost. Autoschade Beukers in Vlaardingen is de vaste schadehersteller van diverse Louwman vestigingen en die hebben alles perfect gemaakt.
Tussendoor ook nog een en ander laten wrappen en achterlichten laten tinten door Greazycustoms. Al met al ben ik weer helemaal happy
En ook een nieuwe hobby begonnen... motorrijden.
Druk bezig met mijn rijbewijs...
Alleen nog afrijden op de weg. Maar al wel een motor gekocht
Een Honda CBR 600f, omgebouwd naar streetfighter in de kleur Triumph groen
 

Bijlagen

  • 20200926_000407.jpg
    20200926_000407.jpg
    340,5 KB · Weergaven: 173
  • 20200924_221548.jpg
    20200924_221548.jpg
    412,5 KB · Weergaven: 176
@pjbosvelt Eind goed al goed dus, gelukkig maar want je word niet vrolijk van zoiets. En leuk die CBR, heb er ook 1 maar dan van 2003 en geheel nog standaard maar rijdt super lekker. Suc6 met het rijbewijs.
 
  • Leuk
Reactions: pjbosvelt
Gelukkig wel zeg.... was het al goed zat met de auto.
Mijn cbr is al een oudje hoor... 1992. Maar hij rijdt super. Wilde eigenlijk een originele cbr, en dan ook 2003 tot 2005.
Maar in die zithouding schiet mijn heup op slot.... en dan is het niet leuk rijden. Door het hogere stuur, het op maat gemaakte zadel en de iets hogere achtervering heb ik nu een goede zitpositie en totaal geen last vanmijn heup.... ;)
 
  • Leuk
Reactions: nova_niek en schaef
Erg mooie C-HR, mijn ouders hebben sinds kort ook een C-HR Hybrid. Het is een fijn rijdende auto vind ik. Wat zijn de specificaties van je velgen en banden?
 
Heel gaaf zo die C-HR! En ik maar denken dat ik de enige was die een nieuwe C-HR aan zat zit te kleden. ;)
 
Oehhh... die staat er netjes bij zeg
Ben je tevreden met de C-HR?
Je weet dat er ook een C-HR facebook club is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: MTyn
Dank je. Vind hem na 3,5 jaar nog steeds geweldig. Loopt 1:20 en zit (bijna) alles op en aan.
Heb geen facebook meer maar ken de groep wel.
 
  • Leuk
Reactions: pjbosvelt