• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

How To Paw modificatie.

@Tim

Toppie =D

@Stephan

Ik verbuig het gedeelte waar de gaatjes in zitten, wat betreft het plaatsen van de ringetjes tussen je backingplate en contragewicht zou ik zelf niet doen. Aangezien je Paw een uitslag van 21mm heeft en een vrij roterende beweging maakt lijkt het mij beter dat je backingplate "gelocked" zit.

Bij de Dap of pro is dit anders aangezien je hier de backingplate op de machine schroeft.
 
Gisteren alle stappen doorlopen op de laatste na, boutje is de juiste lengte. Vooral de tip met het kokende en koude water is goud, want de rubber kraag staat nu ook bij mij mooi net los van de backingplate. Bedankt voor de moeite van het schijven van de instructies.
 
  • Leuk
Reactions: Svenn21 en Tim
Zeker een mooie guide, Svenn21. Vooral het vervormen van de rubberen ring is erg inventief:)

Misschien een beetje off topic hier, maar zou iemand voor mij de werkelijke diameter van de backing plate op kunnen meten? Ik zou dan zowel de diameter van het velcro als de diameter van de blauwe plastic schijf willen weten.

Bedankt alvast!
 
Dit weekend in 5 inch BP halen voor de PAW (is eig van een ander merk maar past perfect). Ben benieuwd, zou de mogelijkheden natuurlijk wat omhoog trekken van de 21mm
 
Het makkelijkste is nog om de persoon direct den Pb te sturen, krijg je direct antwoord en blijft dit topic clean.;)
 
Sven, super bedankt voor deze uitleg! Mijn PAW zojuist klaar gemaakt voor de strijd, laat het mooie weer maar komen ;)
 
Zijn er ook nog mensen die last hebben van uitvallen van de machine? Lijkt erop dat er een slecht contact of iets dergelijks in de machine zit waardoor hij willekeurig aan/uit gaat. Vandaag voor het eerst ontdekt, gelukkig zit ik 1 dag buiten de garantietermijn :rules.
 
Gerwin Ik had met mijn DAP900 V3 dit probleem ook, heb hem even open geschroefd en de voedingskabel stukje afgeknipt, opnieuw aangestript en aangesloten en het was verholpen.

Dit probleem was al bij de eerste keer gebruiken dus ik vermoedt een fabricage foutje.
 
100 punten voor Sander, voedingkabel gestript, uiteinde van de kabels in de tin gezet en weer gemonteerd. Inmiddels al weer een auto mee gedaan dus werkt weer als voorheen!
 
Hoe houd de paw het uit ?
Ik twijfel nog steeds tussen de paw en de plus pakket van sholl.