• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB Bold 'n Bright -vs- Mothers tire shine

ivo's

Detailing guru
Tester of Bling
6 sep 2009
4.327
193
38
Brabant
Aangezien mijn Mothers FX Tire Shine bijna op is, ben ik opzoek naar een opvolger.

Ik zat te denken aan de nieuwe Poorboys B'nB of de Mothers reflections tire shine (of evt. weer de Mothers FX,die bevalt ook goed)
Wie heeft er met beide ervaring? of kan me verschillen/overeenkomsten vertellen?

Grt!
 
Bold n bright is mooi spul,maar de Wolfgang banden prut staat toch hoger aangeschreven hier,als je wilt kom m maar eens proberen.
 
he ivo,ik heb de Mothers reflections tireshine in mijn bezit en bevalt me zeer goed,hoor heeele goeie verhalen over de wg maar moet eerst deze maar eens leeg maken
 
Ik heb momenteel het Mothers'spul en vind het wel goed.
Breng het wel aan met de Meguiars Tyre Dressing Applicator Pad.
Ga volgende keer misschien eens Poorboys World Bold N Bright Gel proberen.
 
Vandaag heb ik de Bold 'n Brite voor het eerst geprobeerd en opgebracht met een Lake Country Dressing Applicator. Opbrengen ging heel eenvoudig en droogt zijdeglans op. Ik vond dat het er prima uitzag, maar hou persoonlijk meer van de matte glans van de Mothers Wax Reflections Advanced Tire Care.
 
Dit zijn foto's van de PB's bold N bright gel die ik bij mijn laatste bestelling heb gekregen. In het echt is er iets meer glans, deze foto's zijn in de late namiddag getrokken. Ik vind het mooi zo, beter dan met de trim restorer.
 
Ik had de Bold N Bright gel ook op onze banden gedaan, banden goed schoongemaakt met apc en mothers tire brush....maar het bleef niet heel lang zitten, moet je dit dan vaker aanbrengen ofzo? Had het 1 keer aangebracht en toen zag het er mooi uit, maar 2 dagen later was het weg:confused:
 
Hier idem met Bold n bright. Is er binnen 36 helemaal af. Als je het opbrengt glanst het schitterend, maar is er binnen no-time weer af. Had ze toch ook schoongemaakt met 1:1 apc, even intrekken en grondig met water (tuinslang) nagespoeld.
 
Het is dan ook een produkt op waterbasis, bold n bright.

Maar als je bij elke wasbeurt even de bandjes behandelt, trekt het een beetje in de banden. Ik ben ook niet zo een fan de normale versie.
 
ik heb zelf ondertussen gekozen voor de Mothers Reflections, mede doordat ik zelf goede ervaringen heb met de FX-line van Mothers :ja
Wat mij betreft mag het topic dicht, maar als er nog behoefte is aan ventileren van meningen/discussie, be my guest :cool:
 
Kweet nog wel dat toen ik een keer m'n 147 door een bedrijf liet behandelen, de banden ca. 2 weken enorm blonken. Misschien iets over de top, maar het werkt wel. Nooit gevraagd wat voor spul het was. Nog tips voor lange glans op de banden?
 
@surrealistic,kom maar in de prins hendrikstraat langs leg ik je dat truckje weleens uit:D
waarschijnlijk lekkah veel silicone zoiets als cartec banden/trim shine
greetzv ZW10