• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PB bugsquash, prima product!!!

Audi-A1

Detailing rookie
13 mei 2013
41
0
Nu met het mooie weer en na een rit op de snelweg de insecten weer tegen je auto plakken heb ik PB bugsquash uitgeprobeerd. Heb het verneveld over de lak en een paar minuten zijn werk laten doen. Hierna de auto gewassen en de insecten verdwenen als sneeuw voor de zon. Heb het ook geprobeerd zonder bugsquash maar dan moet je heel hard boenen. (Geen optie dus)

Conclusie bugsquash is voor mij een goed product doet wat het moet doen.

Voor mij is dit product een blijver.

Bugsquash is echt top inderdaad; ik spray er de voorruit, voorzijde zijspiegels en voorbumper mee in in een 1:3 verhouding. Was de auto normaal en de ingesprayde delen was ik met de PB mesh microfiber doek. Speciaal ontwikkeld om in combinatie met BS insecten zonder moeite te verwijderen. En dat werkt perfect! Ik kan er niets anders van zeggen.

Verdunt stript het je wax echt niet erg! Ligt ook weer aan de wax.
En dan nog, ik wax mijn voorbumper liever dan dat ik 'm polijst! En veeg de vlieger er liever af dan dat ik boen :D
Het is echt topspul!

Ik had bug squash al een jaar en gebruik hem soms als pre wash. Na 3000 km ongewassen door Frankrijk heeft het zich echt bewezen. Verdumt 1:3 gebruikt. De vervuiling van de insectenresten druipen naar beneden en met een stevige veeg is alles weg. Geweldig!

Let wel op dat je met het gebruik je waxlaag wat aantast. Misschien een nieuwe laag erop voor de zekerheid?

En ja ben het helemaal met je eens het is een fijn product.

Ik heb toevallig een volledige wash en wax gedaan, maar anders ga ik er niet speciaal voor waxen. Ik wax periodiek, en als het een paar weken wellicht iets minder beschermd is valt mijn bumper er nog niet vanaf w^^w

+1
Ik denk dat de meeste detailers hier ook wel ruimschoots van te voren er een schone nieuwe laag opknallen terwijl in principe nog lang niet de eindtijd van de standtijd bereikt is.
Althans, bij mij gaat het meestal wel zo als ik toch bezig ben maar ik was de auto ook pas om de enkele weken in normale situatie.

Zo gaat het bij mij ook - maar dacht laat ik het voor de zekerheid toch maar noemen.