Ik dacht dat NL niet echt tegen veel water kan m.a.w. dat TR meer voor buitengebruik is. Ik heb nu beide maar van de NL gebruk ik zo weinig (1 literfles) dat ik daar heel erg lang mee kan gaan doen, dan was de TR beetje overbodig geweest eerst .DKBM zei:Zowel de TR als de NL kan je voor het interieur gebruiken. De NL laat net wat meer glans achter, net wat meer het 'net als nieuw' resultaat.
A110 zei:Is er iemand die ervaring heeft met black wow op franse auto's? Vind het spul redelijk duur en wil eerst graag weten of het op franse auto's wel werkt en lang blijft zitten voordat ik het gaat aanschaffen. Als het wel goed wekt verdient het zich uiteindelijk wel weer terug natuurlijk maar werkt het niet dan is het weggegooid geld.
Hopelijk is er iemand die dit wil testen of al eens getest heeft.
Gr. Jeroen
A110 zei:Ik denk dat de 2 franse merken (peugeot en citroen) hetzelfde materiaal stootstrippen gebruikt en de renault weer ander materiaal.
Gr. Jeroen
Thegame1512 zei:smeer je trims in met olijfolie, laat het een kwartiertje zweten en poets het daarna uit met een MF doek, zelfde resultaat....
Centoquarantasette zei:Nadeeltje het dekt op mijn deurrubbers toch niet helemaal mooi af. Misschien moet ik morgen nog een laagje aanbrengen. mijn rubbers zijn namelijk door de zon behoorlijk verbleekt (grijstint).
Banden zijn toch ook van rubber? Die van mij wel, dacht ik.Trim Restorer is een uniek en langdurig beschermend middel met gepatenteerde UV-absorptie voor een ultieme bescherming van zowel het onbehandelde kunststof van je exterieur als het interieur van je voertuig. De Trim Restorer kent geen gelijke op verkleurde trims, bumpers, vinyl, leer, dashboards, banden en plastic onderdelen van de motor.
Rubbers van bijv. de Kruidvat spuit ik altijd even in met een beetje Spray & Wipe en dan gaaaan... }wSoepergrover zei:Banden zijn toch ook van rubber? Die van mij wel, dacht ik.
Maar wat vind je dan een beter produkt voor rubbers?
[edit] wat voor 'rubbers' bedoel je eigenlijk precies? ]d~^
Binnetie zei:Ik heb afgelopen week de Carclean.com Tire & Trim Dressing Applicator deze besteld bij Carclean, misschien gaat het dan iets makkelijker en minder dik: https://www.Carclean.com/product/Carcleannl/Tire_Trim_Dressing_Applicator_SM-505_100824
Iemand hiet overigens ervaring mee?
Binnetie zei:Niet bedoeld voor rubbers? Ik zie regelmatig foto's van mensen die hun raamrubbers hier ook meebehandelen. Maar dit kan dus eigenlijk niet?