• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Personen- en materiaalwagen Rode Kruis

Merivawim

Detailing chief
1 nov 2009
1.629
85
53
Dag vrienden,
Als vervolg op onze ziekenwagen (klik) die ik een maand terug heb aangepakt, nu onze nieuwe personen- en materialenwagen.
Deze werd vandaag geleverd.
De bedoeling is om deze te voorzien van een goede bescherming...zodat ik daar volgend jaar wat minder werk aan heb.

hier de foto's :
1) overhandiging sleutels aan onze voorzitter:

DSC_0490.webp

2) weeral heel wat meters staal :

DSC_0482.webp

DSC_0484.webp

binnenkort dus weer een show-off...m'n fles collinite 845 zal nog van pas komen evenals de blokken klei :-"

Veel succes ( al ben ik er van overtuigd dat ook deze keer een super resultaat en show-off voor ons in het vat zit ! )

ja, natuurlijk een show off...ik heb hem net even kunnen keuren...dat transport van Turkije (daar is hij gemaakt) naar België heeft de lak al aardig ruw gemaakt...kleien is dus zeker nodig.
Misschien dat ik in een zotte bui hem eerst eens lichtjes polijst met prof. polish van poorboys. ;-)

Als je hulp nodig hebt en het past in m'n agenda, wil ik altijd komen helpen ... Succes alvast met deze klus.

@Jowie: reacties zijn n.a.v. deze show-off: https://forum.Carclean.com/cc_postsm331525/ambulance-Rode-Kruis-Mercedes-Sprinter-315CDI.aspx#post331525

Weer een mooi project, succes Wim!

bedankt...die vrouw...die hoort helaas bij de FORD-dealer en dus niet bij Het RK :'(

maar omdat jullie aandringen; hier zie je haar een keer frontaal :-"

DSC_0491.webp

Beter zo? 8-)

Pfoe...ben gelukkig niet de enige die het opviel:-d

On topic: Veel succes met dit gevaarte. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden.

hij is splinternieuw dus ik hoop de glans nog wat te versterken...gladder zal hij in elk geval worden. Beschermen is hier eigenlijk het voornaamste. Natuurlijk pak ik de trims, velgen en banden ook mee.
Ik hoop dat jullie het verschil zullen merken :weetniet

Dit zijn de reflecties die je merkt nu hij nog onbehandeld is...dit moet beter kunnen :ja

IMG_0195.webp

waarschijnlijk...begin augustus vliegen we erin :love

@denders : hahaha, zal ik eens aan de voorzitter moeten vragen...hij leek nochtans niet veel zin te hebben om daar te vertrekken ;-p