• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peter stelt zich voor

Peerke

Detailing rookie
17 aug 2008
11
0
Hallo, ik ben Peter uit Veldhoven. Vandaag was ik op de demodag van carclean en dat was goed bevallen dus ik denk ik meld me ook maar even aan. Al 3 jaar rijd ik rond in een zwarte Ibiza uit 1994, een 1300 injectie. Ondertussen al veel aan veranderd, waaronder nieuw model bumpers, xenon, een led sterrenhemel, halfleder interieur, sportuitlaat enz enz.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

grtz Peter
 
Onwijs mooie ibiza heb je! Jammer van de swirls/hologrammen die ik op de derde foto zie w^^w

Veel plezier hier Peter :)^
 
DKBM zei:
Welkom Peter! En die swirls en/of hologrammen: met de juiste middelen en techniek krijg je die ws ook wel weer weg.

thnx, die swirls zijn vanaf vandaag ook verleden tijd. Ik heb SSR2 en Black Hole gekocht van Poorboys. Echt een mooi resultaat :)
 
Welkom Peter! Die tweede foto.. Die is toch gephotoshopped he?? Je zit niet echt met je spijkbroek op de motorkap hé?!
 
Xizer zei:
Welkom Peter! Die tweede foto.. Die is toch gephotoshopped he?? Je zit niet echt met je spijkbroek op de motorkap hé?!

Hoe denk je dat die swirls en hologrammen op die auto komen :D :D

Welkom Peter !!