• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Petercelica stelt zich voor

Petercelica

Detailing trainee
6 mei 2013
12
22
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik me even voorstellen...

Ik ben Peter Heuvelman 22 jaar wonend in Capelle aan den IJssel(Zuid-Holland) en rij nu sinds een paar maanden in een Toyota Celica t20 model (foto's volgen nog)

De auto is buiten aardig verwaarloosd door de vorige eigenaar, dus dat wordt een hele uitdaging voor een beginneling.
Over een week wil ik de DAP 500 poets/polijst machine aanschaffen ik heb hier totaal geen ervaring mee, maar heb hier al een hoop gezien en gelezen(wat een hoop info!!!!:jippie )

Jammer alleen is dat ik door de vele informatie niet meer weet hoe of wat:( maar hierover zal ik in het juiste topic wat vragen

Ik hoop hier veel van jullie te leren

Groeten

Petercelica

Welkom. Je kan niets fout doen. Genoeg videos en helpende handen.
Ik ben ook pas net begonnen.
Nog niet machinaal. Alleen wassen is al een kunst ;)

Van harte welkom hier!
Het loont zeker de moeite om dan onderstaand stappenplan eens door te nemen, echt handig.

Stappenplan DAP500/900

Hallo mede 010-er. Welkom op het forum! Ben benieuwd naar de foto's :love

Verder is er hier inderdaad een hoop te vinden, succes en voel je vrij om van alles te vragen.

Bedankt voor al jullie reacties zoals ik al zei ben ik echt een beginner ik heb ergens gelezen dat de dap900 net wat effectiever is(is het waar?)

foto's staan morgenochtend op het forum heb er helaas vandaag geen tijd voor gehad.

Bedankt voor het stappenplan Maaike ik ga het nu gelijk even doornemen.

P.S. wat heerlijk om op weg geholpen te worden nogmaals bedankt :cool

TriMeX;326903 zei:
Welkom. Je kan niets fout doen. Genoeg videos en helpende handen.
Ik ben ook pas net begonnen.
Nog niet machinaal. Alleen wassen is al een kunst ;)

Inderdaad al een hele kunst maar na het handmatig wassen van mijn Celica irriteer ik met mateloos aan de krasjes die ik dan zie om te :'( vandaar dat ik voor machinaal ga kiezen

GMToyota;326908 zei:
Hallo mede 010-er. Welkom op het forum! Ben benieuwd naar de foto's :love

Verder is er hier inderdaad een hoop te vinden, succes en voel je vrij om van alles te vragen.

Hallo andere 010-er in de buurt van Capelle?

Nou minuutjes.......................zijn bijna seconden ;-)

Maar Peter,

familie van Maureen (maus) en Danny Heuvelman???

ik woon in de alkenoord:) dus echt dichtbij grappig zeg

Voor de mensen die de foto's willen zien ze staan in het topic polish

Vadebo;327311 zei:
Nou minuutjes.......................zijn bijna seconden ;-)

Maar Peter,

familie van Maureen (maus) en Danny Heuvelman???

Nee geen idee wie dat zijn, ben geboren en getogen in Ouderkerk aan den IJssel(ja dat is die plaats als je niet op tijd remt je er alweer voorbij bent, en woon nu in de grote stad:jippie )