Vandaag was het dan zover, de Peugeot 2005 Limousine was aan de beurt voor een full-detail van het exterieur.
Om de auto te wassen was niet nodig want dat was gebeurd en ik heb toen eerst de hele auto voor de zekerheid afgenomen met APC.
Ik zal gelijk maar beginnen met de stappen die ik heb gedaan.
1. Gehele buitenkant afgenomen met APC, reden was om de zwarte lekstrepen zo voor het kleien te verwijderen.
2. Daarna de lak met de PB Elastic Clay en de DJ Born Slippy
3. Stap 1 herhaald.
4. Doordat de lak Swirlvrij was heb ik de lichte combi op de Rotary gebruikt.
Op de witte pad heb ik de PB Poslish with Sealant aangebracht.
5. Als laatste met de hand de DJ Light Fantastic aangebracht.
Toen ik de gehele auto in de DJ zat heb ik eerst de velgen gepoetst met WheelWax.
Daarna de Wolfgang op de banden, eigenaar hield net zoals ik niet van die hoogglans op de banden.
En toen na ongeveer 45 minuten de DJ uitgepoetst.
Daarna de ruiten met de Meg. Pro Glass cleaner schoongemaakt
Trims met de SmartGlel behandeld.
En toen ik nog 1,5 uur overhad heb ik het interieur ook gelijk even behandeld.
Alles schoongemaakt met de APC.
Kunststof behandeld met de PB Natural Look en de het lederen stoelen behandeld met de PB Leather Stuff.
Onder aan de geplaatste foto's heb ik nog een link geplaatst naar een uitzending van TV-Oost.
Voor een programma is hij toen geïntervieuwd en in de eerste 5:30 min. komt hij gelijk aan bod.
Ook komen er ook nog een paar foto's voorbij die gemaakt zijn tijdens de ombouw van deze auto.
En voor diegene die het autoblad Autoweek heeft dan staat daar ook nog een intervieuw in.
Dit intervieuw is te lezen in nummer 33, uitgave van twee weken terug.
Hier dan de foto's voor.
En dan hier de foto's na.
Bedankt voor het lezen.
Hier nog de link naar de uitzending van TV-Oost
Om de auto te wassen was niet nodig want dat was gebeurd en ik heb toen eerst de hele auto voor de zekerheid afgenomen met APC.
Ik zal gelijk maar beginnen met de stappen die ik heb gedaan.
1. Gehele buitenkant afgenomen met APC, reden was om de zwarte lekstrepen zo voor het kleien te verwijderen.
2. Daarna de lak met de PB Elastic Clay en de DJ Born Slippy
3. Stap 1 herhaald.
4. Doordat de lak Swirlvrij was heb ik de lichte combi op de Rotary gebruikt.
Op de witte pad heb ik de PB Poslish with Sealant aangebracht.
5. Als laatste met de hand de DJ Light Fantastic aangebracht.
Toen ik de gehele auto in de DJ zat heb ik eerst de velgen gepoetst met WheelWax.
Daarna de Wolfgang op de banden, eigenaar hield net zoals ik niet van die hoogglans op de banden.
En toen na ongeveer 45 minuten de DJ uitgepoetst.
Daarna de ruiten met de Meg. Pro Glass cleaner schoongemaakt
Trims met de SmartGlel behandeld.
En toen ik nog 1,5 uur overhad heb ik het interieur ook gelijk even behandeld.
Alles schoongemaakt met de APC.
Kunststof behandeld met de PB Natural Look en de het lederen stoelen behandeld met de PB Leather Stuff.
Onder aan de geplaatste foto's heb ik nog een link geplaatst naar een uitzending van TV-Oost.
Voor een programma is hij toen geïntervieuwd en in de eerste 5:30 min. komt hij gelijk aan bod.
Ook komen er ook nog een paar foto's voorbij die gemaakt zijn tijdens de ombouw van deze auto.
En voor diegene die het autoblad Autoweek heeft dan staat daar ook nog een intervieuw in.
Dit intervieuw is te lezen in nummer 33, uitgave van twee weken terug.
Hier dan de foto's voor.
En dan hier de foto's na.
Bedankt voor het lezen.
Hier nog de link naar de uitzending van TV-Oost