Nou aangezien de winter bijna voorbij is (in Nederland weten we het natuurlijk nooit) was het hard nodig voor een full
detail voor de peugeot 206 GTI. Uiteraard in de winter vaak genoeg onder de hoge druk gezet in een wasbox om het zout er af te halen.
Voor deze schoonmaakbeurt het volgende gedaan:
afgespoten
Gewassen (2 emmersysteem)
kleien
WAX (NXT 2.0) 2 laagjes
De stappen paintcleanen en polish heb ik dit keer overgeslagen, omdat ik dit keer niet nodig vond (hij word tenslotte regelmatig gewassen). Uiteraard
zitten deze flesjes wel in mijn assortiment
verder uiteraard ook nog de stootlijsten en bumpers in gesmeerd
before
En dan nu de after foto's
Ik zeg persoonlijk geslaagd, ik ben dit keer niet de polder in gegaan om foto's te gaan maken, maar gewoon in de straat gebleven. De vorige
keer heb ik dit wel gedaan en dit levert zeker mooiere plaatjes op, maar ook een vieze auto:-" En tjsa rijden als een opa zit er niet in met die
trappelende 138 paardjes onder de motorkap^
Verder heb ik ook nog mijn moeders auto onder handen genomen (is al een tijdje geleden).
voor
Jip i'ts me:-"
En na
Ik heb er maar een stoeltje bij gepakt hoor
bij deze auto wel alle 5 stappen uitgevoerd, maar deze had dan ook in heel zijn leven volgens mij geen spons gezien en heeft regelmatig
onder bomen gestaan.
Groet,
Robin
detail voor de peugeot 206 GTI. Uiteraard in de winter vaak genoeg onder de hoge druk gezet in een wasbox om het zout er af te halen.
Voor deze schoonmaakbeurt het volgende gedaan:
afgespoten
Gewassen (2 emmersysteem)
kleien
WAX (NXT 2.0) 2 laagjes
De stappen paintcleanen en polish heb ik dit keer overgeslagen, omdat ik dit keer niet nodig vond (hij word tenslotte regelmatig gewassen). Uiteraard
zitten deze flesjes wel in mijn assortiment
verder uiteraard ook nog de stootlijsten en bumpers in gesmeerd
before
En dan nu de after foto's
Ik zeg persoonlijk geslaagd, ik ben dit keer niet de polder in gegaan om foto's te gaan maken, maar gewoon in de straat gebleven. De vorige
keer heb ik dit wel gedaan en dit levert zeker mooiere plaatjes op, maar ook een vieze auto:-" En tjsa rijden als een opa zit er niet in met die
trappelende 138 paardjes onder de motorkap^
Verder heb ik ook nog mijn moeders auto onder handen genomen (is al een tijdje geleden).
voor
Jip i'ts me:-"
En na
Ik heb er maar een stoeltje bij gepakt hoor
bij deze auto wel alle 5 stappen uitgevoerd, maar deze had dan ook in heel zijn leven volgens mij geen spons gezien en heeft regelmatig
onder bomen gestaan.
Groet,
Robin