• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot 206 GTI

Robin_206GTI

Detailing rookie
23 jan 2010
48
0
Nou aangezien de winter bijna voorbij is (in Nederland weten we het natuurlijk nooit) was het hard nodig voor een full
detail voor de peugeot 206 GTI. Uiteraard in de winter vaak genoeg onder de hoge druk gezet in een wasbox om het zout er af te halen.

Voor deze schoonmaakbeurt het volgende gedaan:
afgespoten
Gewassen (2 emmersysteem)
kleien
WAX (NXT 2.0) 2 laagjes

De stappen paintcleanen en polish heb ik dit keer overgeslagen, omdat ik dit keer niet nodig vond (hij word tenslotte regelmatig gewassen). Uiteraard
zitten deze flesjes wel in mijn assortiment:-d
verder uiteraard ook nog de stootlijsten en bumpers in gesmeerd

before
Voor2.webp

Voor3.webp

Voor1.webp

En dan nu de after foto's
Na3.webp

Na6.webp

Na7.webp

Na8.webp

Ik zeg persoonlijk geslaagd, ik ben dit keer niet de polder in gegaan om foto's te gaan maken, maar gewoon in de straat gebleven. De vorige
keer heb ik dit wel gedaan en dit levert zeker mooiere plaatjes op, maar ook een vieze auto:-" En tjsa rijden als een opa zit er niet in met die
trappelende 138 paardjes onder de motorkap:-)^

Verder heb ik ook nog mijn moeders auto onder handen genomen (is al een tijdje geleden).

voor
100_0467.webp

Jip i'ts me:-"
100_0468.webp

En na
100_0482.webp

Ik heb er maar een stoeltje bij gepakt hoor:lol
100_0484.webp

bij deze auto wel alle 5 stappen uitgevoerd, maar deze had dan ook in heel zijn leven volgens mij geen spons gezien en heeft regelmatig
onder bomen gestaan.

Groet,
Robin

RedCat zei:
Foto kan 1 op 1 naar de topic "zo zie ik er uit" :cool
En weer een blije moeder zeker :ja

Hans

Hahah ja idd

Ja uiteraard moeders blij, helaas dat ze nu weet hoe het resultaat kan zijn,
dus ik mag hem nu regelmatig wassen:lol