• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot 206 - Swissvax Shield

Stefan325

Detailing addict
2 sep 2008
270
65
Afgelopen zaterdag ruim 11 uur bezig geweest om de 206 te poetsen.

Gewassen
Gekleid
Gewassen
Gepolijst met gele pad en Monello (sterkste versie)
Gepolijst met rode pad en Menzerna Final Finish
Swissvax Cleaner Fluid
Swissvax Shield wax

Na het wassen.
Iedereen kan dus glimmende foto's maken van een auto die onder de hollogrammen zit...Pivari (de spuiter) heeft de halve auto gepolijst. Werkelijk dramatisch, wat een prutswerk! :shock: (net als het spuitwerk)

SAM_3470.webp

Zo zag de halve auto eruit...

SAM_3481.webp

SAM_3484.webp

SAM_3496.webp

Tijdens testspot...

SAM_3493.webp

Na het polijsten het dak behandeld met Swissvax Cleaner Fluid. Wat een topprodukt toch!

SAM_3504.webp

En 11 uur later....de afters:

SAM_3508.webp

SAM_3509.webp

SAM_3511.webp

SAM_3513.webp

SAM_3514.webp

SAM_3516.webp

SAM_3528.webp

Glimt goed, persoonlijk zou ik niet van Inizio Forza naar Final Finish (Finale) gaan maar altijd nog een medium stap ertussen zetten.

Thnx Dibbuz. Doe ik volgende keer ook niet meer. Maar wegens "tijdgebrek". Als ik nog een extra stap tussendoor had gedaan, was ik zo nog 2 uur langer bezig.

Toch heel netjes zo hoor! (Hoe durven ze een auto zo af te leveren)
Jij hebt van het weekend ook staan zweten dus 8o

Die auto ernaast is zeker een wrap? zo mat

StefanCS zei:
Maar wegens "tijdgebrek".
Komt vaker voor, is zeker te begrijpen maar ga dan van Inzio naar Mezzo en dan stoppen. Dat is beter dan van Inizio naar Finale.

Super resultaat! en er is al een hoop aan tips gegeven, maar toch nog een van mijne zijde> ik zie op de foto van de testspot dat je je moterkap in 2e had gedeeld. echter deze zal indien je zwaar polijst altijd zichtbare schade achter laten. dus voortaan niet meer doen:cool

verder erg mooie kleur!~~