• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Peugeot 208

Thks :-)^
Uiteraard heb ik hier wel oren naar, maar als het mee zit gaan wij met deze auto nog naar Zuid Frankrijk. Ivm die nieuwe regels zal ik het na de vakantie pas installeren.
Heb je een pm gestuurd.

Ik zal je zo een mailtje sturen. Ik ga ook op vakantie naar Zuid Frankrijk maar deze flitsers zijn volkomen legaal. Je hebt 2 versies, 1 van 8 euro zonder Frankrijk en 1 van 20 euro met Frankrijk en 12 updates. Nu zullen die updates niet zo boeiend zijn maar in Frankrijk hebben ze tegenwoordig "danger zones". De navigatie geeft een waarschuwing wanneer je een gebied inrijdt waar mogelijk een flitsers opgesteld zou kunnen staan. Ik heb ze juist gekocht voor de vakantie aangezien er op de route tientallen flitsers staan.

Autotje ziet er weer toppie uit hoor ! :cool

Maar ben ik de enigste die de 208 helemaal niets vind ?
Sorry Riccardo, maar kan hem echt niet mooi vinden.

arjanD300 zei:
Autotje ziet er weer toppie uit hoor! :cool

Maar ben ik de enigste die de 208 helemaal niets vind ?
Sorry Riccardo, maar kan hem echt niet mooi vinden.

Ik moet er ook wel erg aan 'wennen' ;)
Interieur is overigens wel erg mooi!!

No problemo Arjan ;)
Op het stuur, de stoelen en de bekleding na vind ik zelf het interieur niet zo geweldig. Teveel hoogglans materialen naar mijn zin en dat uitpuilende scherm van het multimediasysteem vind ik al helemaal niet mooi. De werking en bediening van alles werkt daartegen wel super.
Maar goed, voor mijn vrouw was het liefde op het eerste gezicht en in deze prijsklasse is het mijninziens ook de meest complete en ruimste auto met een 1.4 motor. Ook het feit dat dit een nieuw model is, is een van de doorslag gevende factoren geweest. En ik moet toegeven dat dit deze auto best wel lekker rijd en redelijk vlot van z'n plaats komt.

Smaken verschillen gelukkig;) Ik ben juist weer fan van de hoogglans delen (mits niet te veel en van een degelijk materiaal). Het geeft een iets sjiekere uitstraling dan weer die standaard grijze plastic vlakken...

Mooi werk geleverd!
Het is niet mijn auto, ik vind de lijnen niet kloppen en nog wat meer maar doet er niet toe, je vrouw is er tevreden mee met haar keus!
Peugeot is wat mij betreft nog wel waar voor je geld ook en aardig goede materialen en zit.

het shine op de banden is wel erg aanwezig maar ik las laatst dat daar ook wel verschil in zit.
Gebruik nu zelf een goedkope spray tot nu dan die net resultaat geeft maar dat is meer Lidl-merk werk haha. (vloeken in de kerk? en gaat wel veranderen hoor)