Na de andere wagens gedaan te hebben, toch nog tijd gemaakt om de mijne onder handen te nemen. Laatste detailbeurt was geleden van september 2011, maar wegens gezondsheidsredenen er toch een tijdje moeten mee ophouden.
Gebruikte produkten van meguiar’s:
Wash and wax
Wheel brightener
Gekleid
Ultimate polish
Ultimate wax
Als laatste nog een laagje Natty's paste wax blue ( ruikt heerlijk en laat zich gemakkelijk aanbrengen en even gemakkelijk uitpoetsen)
Rubbers ontvet met apc van poorboy’s en daarna behandeld met reload
Velgen na gereinigd te zijn behandeld, met Iron x
Zo is de reflectie nog na 10maanden, al die tijd enkel afgewassen met meguiar’s wash and wax. Niet mis vind ik ondanks dat de wagen altijd buiten staat.
Na zijn wasbeurt
Na gekleid te zijn
Iron X aan het werk
Het resultaat
Voor diegene die het nog niet durfde te doen, het zwarte blinkende gedeelte behandeld met reload spray, een flesje dat gratis bij mijn bestelling zat waarvoor mijn dank, één woord : doen
Bedankt voor het lezen
Marc
Gebruikte produkten van meguiar’s:
Wash and wax
Wheel brightener
Gekleid
Ultimate polish
Ultimate wax
Als laatste nog een laagje Natty's paste wax blue ( ruikt heerlijk en laat zich gemakkelijk aanbrengen en even gemakkelijk uitpoetsen)
Rubbers ontvet met apc van poorboy’s en daarna behandeld met reload
Velgen na gereinigd te zijn behandeld, met Iron x
Zo is de reflectie nog na 10maanden, al die tijd enkel afgewassen met meguiar’s wash and wax. Niet mis vind ik ondanks dat de wagen altijd buiten staat.
Na zijn wasbeurt
Na gekleid te zijn
Iron X aan het werk
Het resultaat
Voor diegene die het nog niet durfde te doen, het zwarte blinkende gedeelte behandeld met reload spray, een flesje dat gratis bij mijn bestelling zat waarvoor mijn dank, één woord : doen
Bedankt voor het lezen
Marc