• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PEUGEOT 407 onder handen genomen

marcdtm

Detailing addict
28 sep 2011
73
55
69
Na de andere wagens gedaan te hebben, toch nog tijd gemaakt om de mijne onder handen te nemen. Laatste detailbeurt was geleden van september 2011, maar wegens gezondsheidsredenen er toch een tijdje moeten mee ophouden.

Gebruikte produkten van meguiar’s:

Wash and wax
Wheel brightener
Gekleid
Ultimate polish
Ultimate wax

Als laatste nog een laagje Natty's paste wax blue ( ruikt heerlijk en laat zich gemakkelijk aanbrengen en even gemakkelijk uitpoetsen)

Rubbers ontvet met apc van poorboy’s en daarna behandeld met reload

Velgen na gereinigd te zijn behandeld, met Iron x

Zo is de reflectie nog na 10maanden, al die tijd enkel afgewassen met meguiar’s wash and wax. Niet mis vind ik ondanks dat de wagen altijd buiten staat.

Na zijn wasbeurt
DSC02497.webp

Na gekleid te zijn

DSC02533.webp

DSC02536.webp

DSC02534.webp

Iron X aan het werk

DSC02517.webp

DSC02521.webp

Het resultaat

DSC02563-1.webp

DSC02557.webp

DSC02553.webp

DSC02572.webp

DSC02556.webp

Voor diegene die het nog niet durfde te doen, het zwarte blinkende gedeelte behandeld met reload spray, een flesje dat gratis bij mijn bestelling zat waarvoor mijn dank, één woord : doen

DSC02566.webp

DSC02561.webp

DSC02581.webp

Bedankt voor het lezen

Marc

Auto zag er nog bijzonder strak uit...geen swirl of iets te zien.
Leuk detail zo met het beertje.

Fijn dat je gezondheid het weer toe staat om wat aan je auto te doen. Duidelijk is wel dat je deze absoluut niet verwaarloosd hebt de tussenliggende periode.
Mooi resultaat!