• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstellen: Rikk, Peugeot 308 blanc nacre

Toen ik een 308 zocht. Wilde ik er een met de LED koplampen. Gewoon omdat dit de auto afmaakt. Ik heb inderdaad Keyless Entry. Super fijn als je het nu gewend bent. Ook heb ik nog de park assist erop zitten.
Hoe is de 308 verlaagd? Met eibach veren oid?

Wel fijn die opties, maar zoals je zelf ongetwijfeld ook wel hebt gemerkt. Je hebt niet heel veel keuze in goed aangeklede 308's. Gebruik je Park assist wel eens dan?
De enige optie die ik oorspronkelijk nog had gewild was: Denon audio pakket. Hiervoor heb ik een Peugeot 207 gehad, hierin had ik de audio helemaal aangepast. dit zou een te grote downgrade zijn, en dat is het ook. Binnenkort wil ik dus opnieuw de audio gaan aanpakken, helaas is de headunit van de 308 niet zo bijzonder goed, dit gaat nog wel wat tijd en geld kosten om hier een beetje goed geluid uit te halen.

De auto is inderdaad verlaagd met een set Eibach, dit is fabrieks af gemonteerd.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Klopt. Een hatchback 308 is echt schaars.
Je word wel dood gegooid met de SW variant. De park assist heb ik 2 keer gebruikt. Voor de lol. Haha. Ik ga je ff een pb doen.