Vandaag dan voor de 1x mijn 2 weken oude E208 onderhanden.
- in de auto foam met mijn Kärcher
De foam liep er wat snel vanaf, dus zo een 5 minuten lang steeds opnieuw ingespoten.
- Grondig afgespoten met de hogedruk .
- Hierna met mijn nieuwe Guanto Tricolore washmitt en de paarse Mequiars spampoo die ik nog had gewassen.
- met mijn oude Mequiars washmitt de velgen gewassen.
- Weer afgespoten met de hogedruk.
- met mijn nieuwe Gamma dryer towel van 50 x 80 , wat een geweldig ding de auto geheel droog kunnen maken.. Ik had mijn eigen Mequiars watermagneet zeem niet eens meer nodig.
- hierna met meguiar's ultimate polish die ik nog had en een monelli pad( met dank aan Nick) gepoetst., Stukje voor stukje gedaan en gelijk schoongeveegd met mijn niieuwe Monello Peluche verde trio. Dit vond ik wat lastig gaan . ook af en toe een Nuke guys microfiber doek van mijzelf gebruikt, met deze maakte ik voor mijn gevoel makkelijker schoon.
Gelijk de 1e beschadiging aangetroffen op de motorkap
- Ja en toen, stukje voor stukje met mijn nieuwe Liquid Insulator Wax No. 845 de auto in de was gezet. Ook weer met een Monelli pad van Nick, nu de zwarte, de auto in 1 x geheel in de wax gezet om hierna als een malle hem uit te poetsen met de microvezeldoeken. Hetis wel lastig bij de naden van de schermen, hier zou je bijna met een doek en een sateprikker of zo tussendoor moeten, want anders blijf je toch zo witte plekken zien. Op zich werkte de wax wel heel prettig. Alleen vind ik altijd de motorkap zo lastig te doen, en blijf hier vaak van die draaiingen inzien.
Maar hier dan de tip van Nick
, spray en wipe, even over de motorkap en de vegen waren grotendeels weg.
Toen de banden droog waren deze nog met Endurance Tyre Gel en een oude applicator die ik nog had ingesmeerd. Achteraf mijn mooie nieuwe Tire brush helemaal niet gebruikt
en dan het resultaat ,
Ik ben tevreden zo voor de 1e keer, maar hoor natuurlijk graag van jullie wat ik beter kan doen de volgende keer
- in de auto foam met mijn Kärcher
De foam liep er wat snel vanaf, dus zo een 5 minuten lang steeds opnieuw ingespoten.
- Grondig afgespoten met de hogedruk .
- Hierna met mijn nieuwe Guanto Tricolore washmitt en de paarse Mequiars spampoo die ik nog had gewassen.
- met mijn oude Mequiars washmitt de velgen gewassen.
- Weer afgespoten met de hogedruk.
- met mijn nieuwe Gamma dryer towel van 50 x 80 , wat een geweldig ding de auto geheel droog kunnen maken.. Ik had mijn eigen Mequiars watermagneet zeem niet eens meer nodig.
- hierna met meguiar's ultimate polish die ik nog had en een monelli pad( met dank aan Nick) gepoetst., Stukje voor stukje gedaan en gelijk schoongeveegd met mijn niieuwe Monello Peluche verde trio. Dit vond ik wat lastig gaan . ook af en toe een Nuke guys microfiber doek van mijzelf gebruikt, met deze maakte ik voor mijn gevoel makkelijker schoon.
Gelijk de 1e beschadiging aangetroffen op de motorkap
- Ja en toen, stukje voor stukje met mijn nieuwe Liquid Insulator Wax No. 845 de auto in de was gezet. Ook weer met een Monelli pad van Nick, nu de zwarte, de auto in 1 x geheel in de wax gezet om hierna als een malle hem uit te poetsen met de microvezeldoeken. Hetis wel lastig bij de naden van de schermen, hier zou je bijna met een doek en een sateprikker of zo tussendoor moeten, want anders blijf je toch zo witte plekken zien. Op zich werkte de wax wel heel prettig. Alleen vind ik altijd de motorkap zo lastig te doen, en blijf hier vaak van die draaiingen inzien.
Maar hier dan de tip van Nick
Toen de banden droog waren deze nog met Endurance Tyre Gel en een oude applicator die ik nog had ingesmeerd. Achteraf mijn mooie nieuwe Tire brush helemaal niet gebruikt
en dan het resultaat ,
Ik ben tevreden zo voor de 1e keer, maar hoor natuurlijk graag van jullie wat ik beter kan doen de volgende keer