Hoi allemaal,
Wel had ik al een vraag gesteld, maar mezelf nog niet voorgesteld, dus bij dezen
Ik ben Joep en al vanaf jongs aan opgegroeid met Peugeot. Zelf heb ik nu 4 Peugeots in bezit en mijn vriendin 1:
'92 405 GL 1.6 8v (Blanc)
'95 306 Cabrio 2.0 8v (Noir Kazan)
'96 306 XSI 2.0 8v (Blue Sigma)
'98 306 GTI6 2.0 16v RFS (Rouge Lucifer)
'08 207 XS Pack 1.6 16v VTi LPG3 (Rouge Lucifer)
Een jaar geleden een heel Monello arsenaal aangeschaft i.c.m. DAP900 maar door verhuizing nooit aan toegekomen om een keer de auto's flink onder handen te nemen.
Nu wil ik wat ervaring op gaan doen op het gebied van detailen.
Hierover heb ik al in het volgende topic een vraag gesteld:
https://forum.Carclean.com/threads/vraag-m-b-t-gebruik-middelen-en-dap900-pads.13788/
Wat ik al aan middelen heb:
Monello Magico Foam (voor spuitlans)
Monello-klei i.c.m. met Monello Perfetto
Monello Inizio
Monello Mezzo
Monello Finale
Heb Monello Spruzzo staan om resten te verweideren.
Dan heb ik nog Black Hole staan om de diepe kleur op te halen. Als sealant heb ik Poorboys EX-P staan.
Voor de wielen gebruikte ik voorheen Iron-X maar wil nu over gaan op Monello Non-Ferro. Een shampoo heb ik nog niet, maar daarvoor zit ik te denken aan Dodo Juice Born to be mild.
Ik ga dit forum gebruiken om veel informatie te vinden, ervaringen van anderen te kennen en hopelijk veel hulp te krijgen zodat ik in de toekomst zelf ook anderen van kennis en hulp kan voorzien.
Groeten,
Joep
Wat plaatjes van de te poesten auto's:
Nog 2 crappy foto's van de cabrio:
En 2 crappy foto's van de 405:
Wel had ik al een vraag gesteld, maar mezelf nog niet voorgesteld, dus bij dezen
Ik ben Joep en al vanaf jongs aan opgegroeid met Peugeot. Zelf heb ik nu 4 Peugeots in bezit en mijn vriendin 1:
'92 405 GL 1.6 8v (Blanc)
'95 306 Cabrio 2.0 8v (Noir Kazan)
'96 306 XSI 2.0 8v (Blue Sigma)
'98 306 GTI6 2.0 16v RFS (Rouge Lucifer)
'08 207 XS Pack 1.6 16v VTi LPG3 (Rouge Lucifer)
Een jaar geleden een heel Monello arsenaal aangeschaft i.c.m. DAP900 maar door verhuizing nooit aan toegekomen om een keer de auto's flink onder handen te nemen.
Nu wil ik wat ervaring op gaan doen op het gebied van detailen.
Hierover heb ik al in het volgende topic een vraag gesteld:
https://forum.Carclean.com/threads/vraag-m-b-t-gebruik-middelen-en-dap900-pads.13788/
Wat ik al aan middelen heb:
Monello Magico Foam (voor spuitlans)
Monello-klei i.c.m. met Monello Perfetto
Monello Inizio
Monello Mezzo
Monello Finale
Heb Monello Spruzzo staan om resten te verweideren.
Dan heb ik nog Black Hole staan om de diepe kleur op te halen. Als sealant heb ik Poorboys EX-P staan.
Voor de wielen gebruikte ik voorheen Iron-X maar wil nu over gaan op Monello Non-Ferro. Een shampoo heb ik nog niet, maar daarvoor zit ik te denken aan Dodo Juice Born to be mild.
Ik ga dit forum gebruiken om veel informatie te vinden, ervaringen van anderen te kennen en hopelijk veel hulp te krijgen zodat ik in de toekomst zelf ook anderen van kennis en hulp kan voorzien.
Groeten,
Joep
Wat plaatjes van de te poesten auto's:
Nog 2 crappy foto's van de cabrio:
En 2 crappy foto's van de 405: