Hallo mensen!
Vandaag heb ik een Peugot 306 gedaan.
De auto had last van wat kleurverschil, en kon een poetsbeurt in het algemeen gewoon goed gebruiken.
Samen met de eigenaar, mijn neef, hebben we vandaag de auto aangepakt.
We zijn samen 7 uur bezig geweest, dus 14 uur totaal is aan de auto besteed.
Hier het verslag en de foto's!
De auto bij aankomst:
De auto met de Autobrite Foam kit in de Bilthamber Autofoam gezet om vuil los te weken:
Daarna de wielen ingespoten met Meguiar's Wheel Brightener:
En ingewerkt met diverse borstels en kwasten:
Rubbers, banden en kunstof met Meguiar's All Purpose Cleaner en borstels gereinigd:
Rare troep op de wielen met Autoglym Glue & Tar Remover verwijderd, voor:
Na:
Sponningen ingespoten met Meguiar's All Purpose Cleaner en afgespoten met de hogedrukreiniger:
Daarna de auto opnieuw ingespoten met een of andere shampoo die ik over had, en gewassen met Microvezel Washandschoenen:
Daarna de auto gekleid met Meguiar's Klei en Meguiar's Last Touch:
- De auto is na het kleien nogmaals gewassen.
- Dak en motorkap met Poorboy's SSR3 op een Oranje Cutting Pad van Lake Country, met de DAP500 gepolijst.
- Motorkap en dak nabewerkt met Poorboy's SSR2 op een Witte Polishing Pad van Lake Country op de DAP500.
- Op een Groene Light Polishing Pad van Lake Country met Autoglym Super Resin Polish is de auto gepoetst.
- Auto in de Race Glaze '55 Wax gezet.
- Kunstof is met Poorboy's Trim Restorer gevoed
- Banden zijn zwart gemaakt met Meguiar's Endurance Tyre Gel.
- Wielen zijn in de Poorboy's Wheel Sealant gezet
- Ruiten met Meguiar's NXT Glass Cleaner gereinigd
- Interieur is uitgezogen en kunstof is gereinigd met Meguiar's All Purpose Cleaner.
De na-fotos!
De beading van de Race Glaze '55 Wax:
Groeten Matthijs
Vandaag heb ik een Peugot 306 gedaan.
De auto had last van wat kleurverschil, en kon een poetsbeurt in het algemeen gewoon goed gebruiken.
Samen met de eigenaar, mijn neef, hebben we vandaag de auto aangepakt.
We zijn samen 7 uur bezig geweest, dus 14 uur totaal is aan de auto besteed.
Hier het verslag en de foto's!
De auto bij aankomst:
De auto met de Autobrite Foam kit in de Bilthamber Autofoam gezet om vuil los te weken:
Daarna de wielen ingespoten met Meguiar's Wheel Brightener:
En ingewerkt met diverse borstels en kwasten:
Rubbers, banden en kunstof met Meguiar's All Purpose Cleaner en borstels gereinigd:
Rare troep op de wielen met Autoglym Glue & Tar Remover verwijderd, voor:
Na:
Sponningen ingespoten met Meguiar's All Purpose Cleaner en afgespoten met de hogedrukreiniger:
Daarna de auto opnieuw ingespoten met een of andere shampoo die ik over had, en gewassen met Microvezel Washandschoenen:
Daarna de auto gekleid met Meguiar's Klei en Meguiar's Last Touch:
- De auto is na het kleien nogmaals gewassen.
- Dak en motorkap met Poorboy's SSR3 op een Oranje Cutting Pad van Lake Country, met de DAP500 gepolijst.
- Motorkap en dak nabewerkt met Poorboy's SSR2 op een Witte Polishing Pad van Lake Country op de DAP500.
- Op een Groene Light Polishing Pad van Lake Country met Autoglym Super Resin Polish is de auto gepoetst.
- Auto in de Race Glaze '55 Wax gezet.
- Kunstof is met Poorboy's Trim Restorer gevoed
- Banden zijn zwart gemaakt met Meguiar's Endurance Tyre Gel.
- Wielen zijn in de Poorboy's Wheel Sealant gezet
- Ruiten met Meguiar's NXT Glass Cleaner gereinigd
- Interieur is uitgezogen en kunstof is gereinigd met Meguiar's All Purpose Cleaner.
De na-fotos!
De beading van de Race Glaze '55 Wax:
Groeten Matthijs