• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Phaeton W12 says hi!

Phaeton W12

Detailing addict
16 mei 2008
143
62
Hi,

Leuk initiatief, een carclean forum :party: ! Ik poets ook graag, maar heb niet al te veel tijd ervoor. Gelukkig blijven de waxen die ik gebruik tamelijk lang op de auto. Tot nu toe Meguiars NXT, soms met een extra topping (Meguiars Goldclass). Binnenkort ga ik mijn Audi S3 poetsen met Swissvax Concorso. Heb vanavond mijn leren bekleding ingesmeerd met leermiddeltje van Swissvax. Het ruikt lekker en 'integer'.

Hi!

Phaeton W12
 
nu noem je natuurlijk ook wel gelijk een merk op ook he;)
Het is denk 5 keer de prijs van Meguiars.
 
Welkom Phaeton,

Swissvax heeft mooie producten hoor!

Als je de Concorso wax wat vindt dan moet je zeker eens kijken naar de Dodo Juice waxen.

Of de Wolfgang Fuzion Wax, zeer mooie wax (kost dan ook 160,-) of de Souveran Pasta wax van Pinnacle, ook briljant!

Ik heb zelf ook alle producten van Swissvax en gebruik ze nog steeds (al verkoop ik het zelf niet, komt door eigenwijze importeur hier in Nederland). Leerproducten zijn goed van Swissvax, maar van Wolfgang bevalt het me ook weer goed. Keuzes en keuzes :)

Heb je foto's van je S3 (en Phaeton?).

Ciao,

Tim
 
Welkom Phaeton! Ben erg benieuwd naar de foto's van je bolides...

Kun je voor mij misschien een plaatje schieten van de pedalen van de Phaeton? Wil nl een setje bestellen, maar zou ze graag eens goed bekijken... (en zo vaak zie je geen Phaeton) ;)
 
Sven S8 zei:
Welkom Phaeton! Ben erg benieuwd naar de foto's van je bolides...

Dank je Sven! Ik heb momenteel maar één bolide, een Audi S3. Deze heb ik vorig jaar bij de fabriek (in Neckarsulm) opgehaald (zie foto). Mijn tweede auto, een Audi S6 PLUS Avant, heb ik kort geleden verkocht.

Voordat ik de S3 kocht, had ik een A8 3.7 quattro. Hetzelfde faceliftmodel als jij hebt, een fantastische auto. Bijgaand een foto nadat ik de auto in de Meguiars had gezet :)

Een Phaeton vind ik een weergaloze auto, die wil ik nog eens kopen...

AudiNeckarsulm035a-1.jpg

Meguairs1.jpg


Tim, nog een vraagje: ik heb dus Concorso wax gekocht, maar al een tijdje geleden. Ik heb het nu wel 10 maanden in huis, maar nog niet echt gebruikt. Hoe lang blijft het goed?

En nog even over het leermiddel van Swissvax: vandaag weer in de S3 gereden nadat ik gisteren het leer had gepoetst. Het rook erg lekker vanochtend in mijn auto. Het spul ruikt gewoon topklasse, een beetje naar impregneermiddel dat je op bergschoenen spuit :)
 
Swissvax blijft in afgesloten verpakking jaren goed! Dus geen zorgen!

En inderdaad het leerspul van Swissvax ruikt prima, maar niet zo goed als Poorboy's Leather Stuff (ruikt namelijk naar nieuw leer!)

@Sven, mijn buurman op kantoor heeft een Phaeton, ik kan eens vragen of ik een foto van de pedalen mag maken.

En je hebt je S3 opgehaald bij de fabriek, dat is leuk om te doen he! Ik heb mijn R8 daar opgehaald. Echt een superdag gehad!
 
Tim zei:
Swissvax blijft in afgesloten verpakking jaren goed! Dus geen zorgen!

Mooi. Ik ga het proberen als de zon weer gaat schijnen. Morgen is het me te koud :(

Tim zei:
En inderdaad het leerspul van Swissvax ruikt prima, maar niet zo goed als Poorboy's Leather Stuff (ruikt namelijk naar nieuw leer!)

Dan had ik eigenlijk Poorboy's Leather Stuff moeten kopen i.p.v. Mothers Leather Cleaner & Conditioner dat ik laatst kocht :|

Tim zei:
En je hebt je S3 opgehaald bij de fabriek, dat is leuk om te doen he! Ik heb mijn R8 daar opgehaald. Echt een superdag gehad-

Ik heb ook een superdag gehad! Heb bewust voor Neckarsulm gekozen vanwege quattro GmbH :party:
 
Tim zei:
@Sven, mijn buurman op kantoor heeft een Phaeton, ik kan eens vragen of ik een foto van de pedalen mag maken.

Graag Tim, als je wilt!

Phaeton, die S3 staat er echt super bij... vette glans hoor! :cool:
 
Tim zei:
En je hebt je S3 opgehaald bij de fabriek, dat is leuk om te doen he! Ik heb mijn R8 daar opgehaald. Echt een superdag gehad!

Duh, snap ik

Al zou ik een R8 bij de Hema moeten ophalen had ik de dag van mijn leven....:D rofl
 
Welkom! Mooie bolides hoor, jammer dat die S8 verkocht is.
Wel leuk dat je de auto op kon halen!
 
Phaeton W12 zei:
Sven S8 zei:
Phaeton, die S3 staat er echt super bij... vette glans hoor! :cool:

Voor die vette glans krijgt Audi de credits :D . De auto was op de foto 6km jong en stond nog bij de fabriek in het zogenoemde Audi-forum :cool:

Ingolstadt? Leuk, zijn we ook geweest als staartje van onze 'Europese Tour'. ;)

Erg leuke en leerzame ervaring, fabriek bekeken, museum gedaan natuurlijk... :cool:
 
Sven S8 zei:
Ingolstadt? Leuk, zijn we ook geweest als staartje van onze 'Europese Tour'. ;)

Nee, Neckarsulm. Als ik een volgende nieuwe Audi ga ophalen bij de fabriek, zal dat in Ingolstadt zijn. Tenzij het een RS4, RS6 of R8 wordt. Want die moet je natúúrlijk ophalen in Neckarsulm! :party: Als ik naar Ingolstadt ga, zal ik je nog wel even vragen om wat leuke tips :)^