• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

picasso

picasso

Detailing rookie
29 okt 2010
753
0
Mij even voorstellen , ik ben Serin en woon in Belgie naast de Nederlandse grens meer bepaald Zeeuws Vlaanderen .Ben getrouwd en heb 4 kinderen .
Rij met een Citroen Grand Picasso Exclusieve 2 liter diesel , kleur Icare of zo iets .
Ben hier terecht gekomen door mijn zoektocht door een filmpje te zien hoe je je wagen moet kleien , had daar nog nooit van gehoord .8-())
En zo terecht gekomen bij Carclean , ondertussen al 2 bestellingen gedaan en al mijn oude rommel de vuilbak in gekieperd .
Gisteren dan eens aan het werk gegaan , en ben zeer tevreden over het resultaat .( Voor een leek) .
IMG_0017.jpg

Weet dat ik nog veel moet leren , maar heb hier al veel nuttige info gevonden .

IMG_0005-2.jpg
 
Welkom Serin, door te lezen hebben de meeste het hier geleerd ;)

Je Picasso ziet er in elk geval al erg netjes uit....mooie velgen trouwens :)^
 
Welkom Serin, Je Picasso staat er netjes bij :)^ .

Qua plaat oppervlak hoef jij je niet te vervelen :-" Veel plezier hier op het forum.
 
He mannen bedankt voor de reactie's .
Ik zit alleen nog met dat panoramisch dak , weet niet met welk produkt je dit best kan kuisen ?
Want deze heeft ook best veel glas om te kuisen . ;)
 
Ik heb m'n panoramisch dak gewoon mee in de wax gezet. Voor de rest reinig ik dit gewoon met m'n shampoo waar ik de rest van de wagen mee was.
 
tamer zei:
Welkom ,is provision rain clear niks voor je panorama dak?

He Tamer bedankt voor je antwoord , maar ben nog maar een beginneling en weet nog niet zo veel af van al die produkten .

@ Corsawim jij ook bedankt , denk dat ik volgende keer jouw oplossing eens ga toe passen .;)
 
Welkom,

Al lezende leer je het meest en kost het het minst. :party:
Voor veel producten staat er wel een toelichting in de webshop.
Anders even de zoekfunctie gebruiken of direct bij reviews kijken.

De middelen voor de voorruit (Provision of Rain-X) zijn super.
Zeker voor zo'n grote ruit waar de wissers maar een deel meepakken.

Hans
 
Welkom!:cool: Mooie auto, die velgen staan er goed onder:ja

Voor je panorama dak is provision rain clear denk ik erg goed, en dan zou ik gelijk provision glass scrub erbij nemen, zeer fijn spul;) . Wat je eventueel ook kan doen, meende dat Nicknameless(Patrick), dat op zijn voorruit had gebruikt...de collinite #845 wax.

In ieder geval veel lees- en poetsplezier!
 
MDC zei:
Welkom hier ,

Kan het zijn dat de kleur Gris Fer is ? ik heb n Coupe in die kleur .

He MDC is wel degelijk Icare , heb het voor het zekere eens na gekeken .

Enne aan de rest bedankt voor de tips , ik ga dit wel langzaam opbouwen (produkten kopen) want anders word er hier iemand gek als ik teveel bestel .:D