• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Pindakaas voor je kunststof weer zwart te maken.

gabriel

Detailing trainee
17 mrt 2013
2
22
heb een filmpje gevonden dat laat zien dat je met pindakaas(pindaboter) plastic onderdelen kan reinigen.
heb het geprobeerd met plastic tuinmeubelen en..... het werkt.
weet alleen nog niet hoelang het resultaat blijft.

ook nog geprobeerd met deurrubbers en ook hier werkt het.

wou het maar even meegeven

hier is de link

 
Ik heb dit bericht nog niet gelezen , maar van mij zeggen ze dat ik al veel smileys gebruik :-"
Typisch Aantwaarps zeker ?

aanvulling : als je de zoekfunktie gebruikt vind je wel meerder toepassingen voor pindakaas , lijnolie ea .
 
ik denk dat goed verbrande afgewerkte motorolie ook wel een mooie glans zal geven op je trims...:-" (hou het maar even op één smiley voordat ik net zo'n naam heb als gsm...:grinning: ...oei dat zijn er al weer 2)
 
Lekker hoor, arachide olie uit noten.. ik frituur ermee erg gezond! Maar hou het toch maar bij mijn AF Revive of Poorboys Trim restore x-]

Hopelijk heb je geen huisdieren, alhoewel ..hun tong is bestand tegen heel wat meuk, dus je trims blijven op die manier ook lekker wetlook en schoon als ze de pindakaas ruiken haha
:grinning:
 
Niet alleen huisdieren zijn gek op pindakaas, muizen gaan echt tot t (muizen) gaatje om erbij te komen. Dus binnenkort heeft niemand in de buurt nog last van muizen......alleen jij :)
 
het werkt idd prima met pindakaas , komt door de olieen die erin zitten , :grinning: alleen natuurlijk nooooooit de variant nemen met hele stukjes noot erin he :grinning:
 
niemand houdt je tegen om het te proberen.
vond het wel leuk , daarom heb ik het aangebracht.
had niet zo'n discussie verwacht, maar dat maakt het wel tof
 
i toen ik nog in de panda van moeder rond aan het racen was de bumpers ook wel eens zwart gemaakt met pindakaas.

Ziet er keurig uit totdat het gaat regenen. Flinke strepen als het weer gaat opdrogen.
 
Pindakaas gebruikte ik vroeger in dienst ook om mijn kisten te poetsen.
Het hele peloton meurde naar de pindakaas :D
 
Litertje rode diesel over je lak laat je auto ook glimmen zonder dat je hoeft te poetsen.

Of het resultaat langer dan 1 dag zichtbaar blijft ligt aan de weersverwachting, bij regen niet.

rofl