• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plekjes op autoruitfolie bekend?

AltoMK3fan

Detailing trainee
5 okt 2020
14
25
Ik heb vorig jaar mijn ramen laten tinten met garantie "Johnson Window Films" folie XPEL. Alvorens terug te gaan naar het bedrijf wat de folie geplaatst heeft, zou ik graag bevestiging willen zien of jullie deze plekjes eerder hebben gezien. Zouden deze plekjes veroorzaakt kunnen zijn doordat de auto in de bakkende zon heeft gestaan?

(sorry voor vieze ruit/auto ;) )
20210920_102554.jpg
 

Bijlagen

  • 20210920_102600.jpg
    20210920_102600.jpg
    169,9 KB · Weergaven: 27
Beschadigd van binnenuit door externe oorzaak, kan zoiets simpels als de hoek van een kartonnen doos zijn geweest bijvoorbeeld. Lijkt me no way garantie maar gewoon gebruikersschade.
Als het al door bakken in de zon zou zijn gekomen, hadden er eerst luchtbellen gezeten moeten hebben, en dan nog 'knappen' deze niet zomaar uit zichzelf..
 
Ik zat inderdaad te twijfelen. Ondanks dat ik nauwelijks iets vervoer, is er misschien toch iets tegenaan gekomen.