• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PM naar moderators of werknemers van Carclean.com? Alleen voor forum gerelateerde zaken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.672
200
Berkel en Rodenrijs
Beste Forumleden,

Regelmatig worden onze moderators (Dibbuz, Soepergrover, Tim) of medewerkers via PM benaderd met vragen over openstaande orders, adviezen en andere zaken die te maken hebben met onze webshop.

Omdat het voor ons lastig is om deze vragen goed te registreren en te verdelen, vragen we iedereen vriendelijk om ons hiervoor te mailen (informatie @ carclean.com).

Een PM kunnen wij niet goed koppelen of archiveren en werkzaamheden kunnen ook niet gedeeld worden (diegene die de PM ontvangt moet de vraag persoonlijk oppakken en dat is niet altijd handig).

Voor alle forumzaken kan er uiteraard gewoon een PM gestuurd worden naar moderators of medewerkers.

Dus samengevat:

- Vragen over iets dat met onze webshop te maken heeft, zoals productinformatie, orderinformatie of advisering? Mailen naar informatie @ carclean.com.
- Vragen over forum gerelateerde zaken? Dan is een PM geen probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik breng bovenstaande opnieuw onder de aandacht.

Het valt niet iedereen op, want we krijgen nog steeds vragen per PM die eigenlijk gemaild moeten worden.

We hebben zelfs een regel boven je PM vak geplaatst, maar zelfs die regel wordt niet gezien of genegeerd.
 
Ik breng bovenstaande wederom onder de aandacht. Sinds afgelopen reminder weer tientallen (web)shop gerelateerde vragen via PM ontvangen.
 
Ik breng bovenstaande wederom onder de aandacht. Sinds laatste keer hebben we weer tientallen webshop gerelateerde PM's mogen ontvangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.