marco verkerk zei:Ik ben ook nog een leek wat poetsen betreft, maar het is leuk om te horen dat andere mensen precies het zelfde meemaken als ik.:-b
Alweer aan het wassen en poetsen? je poetst er nog een gat in, dat soort opmerkingen.
Die opmerkingen krijg ik hier in de straat en op m'n werk ook altijd naar m'n hoofd geslingerd.
Ik heb er tegenwoordig maling aan en doe waar ik zin in heb. Verdedigen doe ik me absoluut niet meer en als ze er niet tegen kunnen, kijken ze maar een andere kant op of gaan maar lekker aan hun eigen auto beginnen.
Zolang je je prettig voelt bij wat je doet en je brengt anderen daarbij geen schade toe (behalve las-ogen van de zon die in je glimmende auto schijnt) maakt het niets uit wat de rest er van denkt.
Geen aandacht aan schenken, dan houden de opmerkingen vanzelf op.
Bij mijn VW Vento die ik jaren geleden had, ben ik ook bijna door de rode lak op de kofferbak gegaan, en dat alleen met turtle wax.RedCat zei:Het kan wel hoor. Ik had in mijn studententijd een flatgenoot die altijd met commandant (groene blikje) aan de gang ging.
Na een jaar of wat zat hij in de kofferklep toch echt op de grondlak.
Hans
De lichtgrijze grondlak begon er al doorheen te schijnen. Vond dat toen wel erg bizar.
De kofferbak is wel ooit overgespoten na een schade. Misschien een budget spuitjob geweest? De rest van de auto had er totaal geen last van.