• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poetsen verweerde S-line instaplijsten

ptie

Detailing addict
27 nov 2010
33
65
Hallo allen!

De S-line instaplijsten van mijn Audi zijn verweerd.

Vervangen is een optie, maar deze optie is nogal prijzig. Vandaar dat ik ze wil poetsen.

Om te testen heb ik een klein stukje gepoetst met Meguairs NTX All Metal Polish, bij het woord "S-line" en rechts hiervan. Zie de foto boven. Het verschil is denk ik goed te zien ten opzicht van de rest (zij het dat het resultaat nog niet optimaal is).

Nu wil ik eigenlijk de hele lijst onder handen nemen, ik ben alleen bang dat al dat gepoetst het kunststof erom heen aan gaat tasten.

Moet ik hier bang voor zijn?

Het risico is wel aanwezig dat het plastic dof uit slaat zoals je krijgt met polijst en wax middelen. Je kunt het plastic om de lijsten heen natuurlijk gewoon even afplakken met de blauwe 3M tape die Car Clean verkoopt of met schilders tape. ;)

Wel voorzichtig zijn op het rode vlakje anders ga je door de kleur heen en moet je alsnog nieuwe lijsten halen.