• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

poetsfreak

welkom
vertel eens welke wagen je hebt en welke kleur en welke producten je gebruikt.
fotos zijn ook leuk :p
 
Welkom!

Zoals hierboven gezegd: laat es weten wat voor auto je rijdt, een fotootje erbij verhoogt de feestvreugde en voor de rest kun je je in zoveel discussies en gesprekken mengen als je maar wilt. Rode draad door het hele forum is uiteraard wel het detailen, maar dat merk je snel genoeg! ;)
 
hey, ik heb saab 900 se turbo cabrio. Ben op zoek naar een bedrijf waar ik mijn auto een intense poetsbeurt kan laten geven. Zelf kom ik niet verder dan wassen en in de was zetten. Voor even een mooi resultaat, ik heb het gevoel dat het beter kan. Nu ik dit forum een beetje heb verkent blijkt dat het zeker beter kan. Hier komen de echte poetsers.

gr Ab
 
Detailers genoeg hier, veel van het werk is in de show topics terug te zien. Er zijn er op het forum vast wel een paar die je hiermee kunnen helpen ;)
 
Ab zei:
hey, ik heb saab 900 se turbo cabrio. Ben op zoek naar een bedrijf waar ik mijn auto een intense poetsbeurt kan laten geven. Zelf kom ik niet verder dan wassen en in de was zetten. Voor even een mooi resultaat, ik heb het gevoel dat het beter kan. Nu ik dit forum een beetje heb verkent blijkt dat het zeker beter kan. Hier komen de echte poetsers.

gr Ab

Hallo Ab,

Welkom hier!! Als je vragen hebt gewoon een topic starten, we helpen je allemaal graag!

Er zitten hier ook genoeg detailers die je auto voor je onder handen willen nemen.

Waar kom je vandaan?

Groeten,

Tim
 
Welkom op het forum!!!

Ik wil je auto best tegen vergoeding onder handen nemen. ;)

Post maar een paar foto's als je in de gelegenheid bent!!!


Joost
 
Hallo,

Welkom eerst en vooral.

Is het een oud of een nieuw model 900?
Mijn moeder heeft al vele jaren een donkerblauwpaarse 900 cabrio uit 1993, een van de laatste uit de oude serie. Prachtige wagen.

Wel opletten met waxresten in de mousse tussen kap en koetswerk!! Uiterst secuur afplakken is de boodschap. (bij het oude model, bij de New 900 weet ik niet of die mousse er nog zit)

Verzorg hem maar goed, je Zweedse schoonheid!

Gauthier
 
Welkom op het Forum. Heb tijdens mijn laatste vakantie een weekje een Saab 9-3 Vector Cabrio gehuurd. Heerlijk rijden hoor!