• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

poetsvlekken PB-EX?

volvo850

Detailing addict
4 feb 2009
99
55
Ik heb elke keer als met PB-EX werk dat ik een soort vlekken overhoud ,wat ik niet direct weg kan buffen.Je moet toch ff curen of moet je gelijk de boel uitpoetsen. Ik smeer het al zo dun mogelijk.
Wat gaat er niet goed :weetniet
En nog iet doe je de sealant voor of na de wax of maakt dat geen fluit uit.

Wat gebruik je daarvoor en hoe egaal breng je het aan. Klinkt als vlekken waar het te dik op heeft gezeten en/of te kort gecured.

Ik denk dat het antwoord zal worden swiptest.

Met de vinger maak je een streep, als dan de streep mooi schoon is kun je het uitpoetsen. Als er nog strepen achterblijven moet het
product nog zijn werk doen. Dus even langer laten curen.

Dolby zei:
Ik denk dat het antwoord zal worden swiptest.

Met de vinger maak je een streep, als dan de streep mooi schoon is kun je het uitpoetsen. Als er nog strepen achterblijven moet het
product nog zijn werk doen. Dus even langer laten curen.
Oke goeie tip dat ga ik volgende keer proberen:-)^ Maar hoelang staat er voor om een sealant te laten curen 1/4uurtje,1/2uur????

Volgens mij staat er geen standaard tijd voor. Heeft natuurlijk met meerder factoren te maken.

-Temperatuur
-Vochtigheid
-Hoeveelheid product