• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

polijst pads voor een ander product gebruiken

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Kun je als je de polijstpads in de wasmachine wast, kun je het dan voor een ander polijst middel gebruiken ?
 
Ja, doe ik ook. Het allerbeste is natuurlijk om voor ieder product een aparte pad te hebben, maar dat is ondoenlijk als je veel verschillende producten heb zoals ik :-"
 
Oké bedankt, dan zal ik tezijnertijd ook eens kijken wat het beste is :)^

En de meeste mensen gebruiken gewoon Dreft om de pads schoon te maken?
Mensen zonder Padwasher dus ;)
 
Insprayen met Dasty (geel maar niet te veel) daarna goed uitspoelen en vervolgens in de wasmachine.

Ik heb sinds kort een padwasher misschien dat het insprayen en uitspoelen hiermee kan vervallen maar dat moet ik eerst nog uitproberen.
 
8-()) you used the MAGIC WORD!

ontopic: ik spray ze in met APC en doe ze daarna in de wasmachine, werkt prima
 
Ik heb inmiddels zo'n 10-15 auto's gedaan en daarna altijd in de wasmachine en zijn nog prima. Pads verkleuren door unilakken maar even er op schrijven welke pad het is en dat is geen probleem. Pads blijven prima bruikbaar!