• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijstbanen

PeterS

Detailing guru
30 jul 2015
873
108
52
Mechelen, Belgie
Geen echte show off, maar ik krijg er de kriebels van hoe sommige carrossiers hun wagens afleveren.
:sob::sob:

_Audi A5 hologrammen.webp

Deze 1 hitje bewerkt met M205 en microvezel finishing pad op de DA.
Is voor verkoop, dus geen volledige polijstbeurt ;-)

_audi A5.webp

• Leuk
Reacties: Ries en Altos
Top resultaat, ziet er weer goed uit
en sommige mensen tja, die geven niet zoveel om hun bolide denk ik. Van schuursponsje auto's toch echte vuilnisbakken

er zaten nog wat swirls en andere krassen in hoor, veel minder, maar toch
deze is voor verkoop, dus 'gewoon opblinken' maar ;)

Uuuhg, ik denk niet dat ik dat zou kunnen. ''Doe maar een beetje glimmen, is toch alleen maar voor de verkoop'' :P
Ik zou onbewust toch teveel doen en niet half werk doen en de rest met wat glaze ofso verdoezelen. :P

Ik heb een tijd geleden de vraag gehad van een garage/autodealer of ik een X-aantal auto's per maand wilde komen detailen. Ik zag dit als een puik plan, totdat ik erachter kwam dat het allemaal maar een beetje gewassen moest worden en een beetje ''poetsen'' enzo... ''Effe polijsten en een vette wax erover, stofzuigen en de bandjes zwart'' ... Allemaal zo snel mogelijk voor een paar tientjes per auto... Big No-No!

Greetz

Uuuhg, ik denk niet dat ik dat zou kunnen. ''Doe maar een beetje glimmen, is toch alleen maar voor de verkoop'' :p
Ik zou onbewust toch teveel doen en niet half werk doen en de rest met wat glaze ofso verdoezelen. :p

Ik heb een tijd geleden de vraag gehad van een garage/autodealer of ik een X-aantal auto's per maand wilde komen detailen. Ik zag dit als een puik plan, totdat ik erachter kwam dat het allemaal maar een beetje gewassen moest worden en een beetje ''poetsen'' enzo... ''Effe polijsten en een vette wax erover, stofzuigen en de bandjes zwart'' ... Allemaal zo snel mogelijk voor een paar tientjes per auto... Big No-No!

Greetz
Klopt hoor, ik had dat in het begin ook.. Ik doe er ondertussen minstens 6 per week zo...
Die zo snel mogelijk is bij mij niet, en die enkele tientjes zijn er wel meer
De weekends zijn dan wel voor de details en dat is voor mij een goeie afwisseling.