• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

polijsten Audi hoogglans mistlicht kappen

• Topicstarter Topicstarter QD
  • Startdatum Startdatum

QD

Detailing rookie
30 dec 2013
29
0
Hallo allemaal.

Ik heb de volgende mistlicht kappen op de kop weten te tikken: http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/111/5166/38926997/cimg2121-1978555979902620010.JPG
[mod] Foto te groot [/mod]

Deze kappen zijn een beetje dof uitgeslagen en hebben wat lichte krasjes etc.

Mijn vraag is, weet iemand hoe je deze op een juiste manier kan polijsten? en welk soort(merk) polijstmiddel geschikt is voor kunststof en welk gereedschap kan worden gebruikt voor de moeilijk bereikbare plekken.
Monello Mezzo is mijn enige polijstmiddel in mijn bezit. Wel heb ik verschillende hand pads.

Hoor graag jullie mening en tips hierover! :-)^

Een cone is hier de uitkomst. Ik verwacht dat je met finale op zwart al een heel eind gaat komen.
Anders zul je met een MF doek of een handpad aan de gang moeten, en dan word het lastig om een goed resultaat te behalen.

Inderdaad een cone gebruiken. Mocht je iemand in de buurt hebben met een wat uitgebreidere collectie dan is prof polish ook een heel mooi product wat je ook kan gebruiken op de chrome delen.

Hmm, Dan zal ik eens mijn winkel mandje moeten vullen. Alle genoemde producten nog niet in mijn bezit.
Bedankt voor de reacties!

Met n beetje gepriegel en een handpadje kom je ook een heel eind denk ik. Ik zou niet meteen van alles aanschaffen.

Weet niet waar je vandaan komt, Zuid Holland is een ruim begrip maar een beetje prof polish mag je van mij zo ophalen om te proberen.

casperpeek;352498 zei:
Weet niet waar je vandaan komt, Zuid Holland is een ruim begrip maar een beetje prof polish mag je van mij zo ophalen om te proberen.

Uit zoetermeer. Erg aardig van je. Heb jij toevallig ook een polish cone ?:schaam

Het enige echte polijst middel wat ik heb is Monello Mezzo. Daarnaast heb ik wel blackhole en blacklight, maar dat zijn meer fillers uiteraard.

Cone heb ikzelf helaas niet. Maar Zoetermeer is niet al te ver van carclean af! Misschien eens langsrijden met een van de kappen en daar om advies vragen?