• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijsten in de zon?

Wat denk je zelf? ;)

Bij de meeste polijstmiddelen wordt er afgeraden deze in de (volle) zon of op hete plaatdelen te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: tembaco
Maar er zijn ook polijstmiddelen die het prima doen in de zon, zoals scholl s20. Het beste is uit de zon en op koel plaatwerk, maar als het niet uitkomt kan je ook kijken of het in de zon kan.
 
  • Leuk
Reactions: Omepietie
Naar het schijnt kan de Poorboys serie er ook redelijk tegen.
Zelf draai ik als ik buiten sta, de auto gewoon om zodat ik met de juiste zijkant in de schaduw sta.
De opliggende delen bewaar ik dan voor later op de dag, als de zon minder sterk aanwezig is.
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Of het nou kan of niet, ik vind het maar een raar idee, haha! :p

Met de Rupes 21 creëer je al flink wat warmte als je compound, als de lak dan al heet is, word het een drama. :) Bij de DAP net zo goed, trouwens.



Greeetz
 
Het kab wel maar je moet je vlakken verkleinen.

Werk zelf bijna altijd buiten. Doe het dak en motorkap als eerste in de ochtend dan valt de tempratuur nog mee. De zijkanten s middags je kan dan altijd 1 kant in de schaduw zetten.

Het polijst middel maakt ook verschil waar monello sneller stoft en droogt. Houd de scholl het beter met de tempratuur en blijft goed verwerkbaar.
 
  • Leuk
Reactions: Blade en Omepietie