• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijsten kunststof handbeschermer trike

inge

Detailing addict
26 nov 2012
928
65
Na lange tijd van afwezigheid een berichtje.

Ik heb op mijn Can-Am Ryker rally trike een kunststof fairing (handbeschermer) wat krasjes zitten en heb een paar pogingen ondernomen om ze te verwijderen. Op advies van Carclean heb ik gebruikt: Monello Mezzo (met witte Scholl pad) en de Mequiars M205 (zwarte Scholl pad). Echter ik krijg de krasjes er niet uit en heb nu een lichte "zweem" laag op de fairing zitten die ik niet verwijderd krijg. Heeft er iemand suggesties om de "zweem" verwijderd te krijgen?

En/of is er iemand in Utrecht (of omgeving) die met een dap een poging zou willen ondernemen? Ik vermoed dat er wat meer kracht/ snelheid voor nodig is dan ik met mijn kippenkracht kan produceren om het weer echt mooi te krijgen.

Mijn dank is groot voor alle suggesties/ adviezen.

20221029_165151.jpg



20221112_171447.jpg
 

Bijlagen

  • 20221112_171447.jpg
    20221112_171447.jpg
    190,9 KB · Weergaven: 27