• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijsten van onderzijde Mercedes-Benz W124

Mrjuvw

Detailing rookie
26 mei 2023
4
2
Beste forumleden,

Momenteel ben ik druk bezig met het polijsten van mijn 33 jaar oude Mercedes-Benz W124. Echter ben ik bang om de onderzijde (Saccobretter) te polijsten. Gezien deze mat van kleur is. Wat is jullie idee hierover?

Ook wil ik de Gyeon CanCoat EVO aanbrengen hierop. Ik betwijfel of dit handig is gezien de lak mat hiervan is.

Wat denken jullie hiervan? :)
 
Wel eeN keer een bordeauxrode gedaan en ook de onderkant gepolijst. Wat ik herinner is dat het plastic kappen zijn maar wel met lak gespoten. Het bleef gewoon mat.
Heb je wat foto's?
 
Bedankt voor je reactie.
Is het wel mogelijk om de cancoat aan te
Wel eeN keer een bordeauxrode gedaan en ook de onderkant gepolijst. Wat ik herinner is dat het plastic kappen zijn maar wel met lak gespoten. Het bleef gewoon mat.
Heb je wat foto's?
3C4D7EC6-DAD6-4B93-9FCC-DB180932E8B8.jpeg
 
heel lichtjes met Gyeon Primer zou wellicht ook kunnen, die heeft ook geen grove korrel, maar beste devies is een testspotje maken (op een onopvallende plek, sluitkant vd deur bijvoorbeeld...)
 
En al antwoord van de eigenaar: het een matte lak, we hebben wel gepolijst (finale) en is alleen maar mooier en strakker geworden.