• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polijstmachine op eBay?

Marsellus Wallace

Detailing rookie
14 jan 2010
13
0
Kent iemand [mod]commerciele links niet toegestaan.[/mod] machine? Ik weet ook wel dat goedkoop vaak duurkoop is, maar misschien zit hier toch iets in...

ik ken hem niet (betwijfel of iemand hem hier kent)

vaak zijn dergelijke machines zwaar, en lopen ze iets terug in toeren..

waarom niet wachten op de pro900 (de CC rotary)
zit momenteel in test fase geloof ik (word onder forum leden verdeelt om te testen)

gaat ietsje meer kosten, maar dan heb je wel een goed (beter) toestel

Zoek de pagina even opnieuw op en maak een printscreen. Kan de rest ook even oordelen. Is er 1 enthousiast bezig geweest.

Groet, Peter

Nou goed, de mod heeft de link verwijderd. Ik kan dat begrijpen omdat het een product betreft dat eventueel via carclean zou worden aangeboden, maar het betreft een rotary op de internationaal grootste veilingsite die inclusief pads en backing plates voor een appel en een ei van de hand gaat.

xck-bb.webp

Bieden vanaf 1€... :-"

hij lijkt erg op de ferm..
die plate's zijn waardeloos!! echt harde klere dingen!

die zwarte pads zaten ook bij mij ferm. kwaliteit vuilnisbak (heb ze er ook direct in gemikt)

Bieden vanaf €1,- niet op blind staren, over algemeen gaat ie spontaan omhoog ;)
Goedkoop is duurkoop en zoals eerder aangegeven, als je risico wilt nemen ok, maar ik zou er niet voor kiezen om naar Duitsland te retourneren :(
Ziet er geinig uit, maar zijn wij hier niet met zijn allen bezig om juist een stapje hoger te gaan :)

Dat er reserve onderdelen bij zitten wil wel wat zeggen over de kwaliteit:weetniet
Als de machine de geest geeft werp m dan in de kliko:ja

Welke reserve onderdelen hebben we het over ?
De koolborstels hopelijk niet want deze krijg je namelijk ook bij de DAP V2 geleverd:
CarClean zei:
De set wordt geleverd met:
- Set reserve koolborsteltjes

Heb hier bergen met handgereedschap liggen,en ik kreeg nergens een reserve onderdeel bij.
Dus M.I. wil dat wel ergens wat zeggen.
En troep is jouw woord.......

@bartr123: Kijk dan eens bij post#13 :-" >>> nog steeds overtuigd dat meegeleverd reserveonderdelen nu echt wat zeggen over het product :weetniet

Dat je er reserveonderdelen (lees: koolborstels) bij krijgt, wil niet zeggen dat het produkt per definitie 'troep' is.

De gedachte hierachter is dat de meeste machines, dus ook de DAP, uit China komen en hiervoor in NL niet of nauwelijks onderdelen (lees: koolborstels) leverbaar zijn.

Aangezien koolborstels het meeste onderhevig zijn aan slijtage, is het niet meer dan logisch dat men uit service een reservesetje bij doet.

een koolborsteltje zie ik gewoon als een deel dat slijt met de tijd..
daarbij is het soms een crime om deze te krijgen, bij de dap, en deze machine zitten ze er gewoon bij, handig! mochten ze ooit "op" zijn.

verder denk ik dat het dezelfde machine als de ferm is, koffer + trigger + d greep + backing zijn allemaal hetzelfde..
toerental ook.

alleen de kop is ietsje anders, de hele body heeft dezelfde layout (Alleen orankje i p v blauw)

mocht hij hetzelfde zijn, dan loopt hij terug in toeren bij druk, en.... zou ik persoonlijk wachten op de CC rotary.

ook met de gedachten van garantie of defecten enzo