• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

polijstschade of steenslag?

Surreallistic

Detailing addict
5 sep 2009
178
65
IMGP4286.jpg


Ik vermoed "gewoon" steenslag, maar toch ff dubbelcheck van jullie kant. Polijstschade (of te dunne lak) lijkt me heel anders eruit zien, zoals bijvoorbeeld afbladderende lak of groter kringen.
Het zijn zeer kleine plekjes, wel dicht bij elkaar.
 
Kan niet goed zien wat je bedoeld. Bedoel je die witte puntjes, dat is steenslag. Of bedoel je dat kringetje bovenin ongeveer in het midden? Dat lijkt op een dun/zwak plekje in de blanke lak, maar goed zien kan ik het niet. Heb je nog een andere foto.
 
LB zei:
f bedoel je dat kringetje bovenin ongeveer in het midden? Dat lijkt op een dun/zwak plekje in de blanke lak ....
Daar wel ( persoonlijk ) nieuwsgierig naar, niet eerder gezien.
Zou bijna zeggen dat het een begin in van een Black Hole >> slurrrppp >> weg auto :D

Nee gekkigheid: wie kan LB aanvullen / bevestigen svp :weetniet

@Surreallistic: is dit niet een mooi Langka klusje ? !
 
Heb gisteren de blob eliminator besteld. Ik ben benieuwd hoe dit werkt.
 
geen bril, klopt.
Sorry voor de offf-topic Adrie, wit=steenslag ( is iedereen over eens ),
ik was nieuwsgierig naar juist dat andere plekke:
is het nu een dun / zwak plekje in de lak of een stofje >>> puur persoonlijke nieuwsgierigheid

Nogmaals sorry voor de off-topic