• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[POLL] Heb jij interesse in een Air Force Car Dryer?

De master blaster is gewoon een geweldig toestel, iedere keer als ik de 2de motor start verschijnt er een grijns op mijn gezicht:D
Heb vorige week de auto op kiezelstenen droog geblazen en was wel opletten aan de onderkant van de velg, stenen vlogen zo weg8-())
 
Moet jij ook aan Popeye denken Gunther? Als je die tweede knop omzet dan krijgt die slang een duw, de slang wordt ook dikker en de luchtdruk is dan ook bizar :ja
 
Tim zei:
Moet jij ook aan Popeye denken Gunther? Als je die tweede knop omzet dan krijgt die slang een duw, de slang wordt ook dikker en de luchtdruk is dan ook bizar :ja
Ja daarmee kan je het toestel vergelijken, Klein met enorm veel vermogen.
De eerste motor doet goed zijn werk maar als je de 2de motor opzet krijgt hij een schop onder de kont(de spinazie)
De slang wordt dikker, echt heel warme lucht er komt zelfs nog meer water uit de kiertjes:party:
 
een hele wagen doen hiermee is te tijdrovend lijkt me. Om de ventilatieroosters, naven tussen bumpers en lakwerk, spiegels, rondom koplampen en achterlichten, deurklinken,...(plaatsen met de gebruikelijke aflopers bij de eerste rijbeurt) te doen lijkt me dit wel een superding. Maar dan volstaat de sidekick ook al ....dus daar op gestemd.
 
Pakt minder tijd in als je denkt, eerste keren zijn wat stuntelig. Maar eens je een manier gevonden hebt gaat het snel hoor. Ik gok op 10 min max als je door doet :ja (Heb de 4PK)