• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[POLL] Heb jij interesse in een Metro Vac 'n Blo?

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Omdat we willen proberen een zo compleet mogelijke order samen te stellen, willen we de interesse peilen in deze stofzuigers.

Uiteraard is het een indicatie en ben je niet verplicht tot aanschaf.

Voor meer info over de machines kijk hier:

https://forum.Carclean.com/cc_postsm113824/De-ultieme-autostofzuiger.aspx#post113824

Zet ook in dit topic of je interesse zou hebben in een rolkarretje en/of een turbineborstel.
 
Doe voor mij maar de Vac 'n Blo Stofzuiger (VNB-4AFBR) € 275 de turbineborstel moet ik nog effe uitzoeken wat die juist doet.
 
Voor mij voorlopig ook de 4 PK.

Is hier geen muur bevestiging voor te krijgen. Zoja, dan zou ik die er wel graag bij willen :ja
 
Die turbineborstel is een opzetstuk waarmee je matten, bekleding etc, mee kan zuigen. In het opzetstuk zit een borstel die door de luchtdruk ronddraait om zo vastzittend vuil gelijktijdig los te borstelen.
 
Let op! Deze poll is bedoeld voor ons om een indicatie te krijgen van de hoeveelheden die we in moeten kopen. Over het waarom je wel of niet deze stofzuigers zou willen kun je hier discussieren.
 
Ik denk dat een turbineborstel niet veel toevoegt gezien de weinig vlakke oppervlakken in een auto...
Ik ken het systeem van de Cat&Dog stofzuigers van Miele, het werkt super voor tapijten die vol haar hangen :ja
Maar zo'n compacte zuigkracht wil ik wel ;)