• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polo 6N2 1.4 TDI 100 pk

Op de A1 staat ook geen TDI meer, maar pats natuurlijk wel met het feit dat ik 135pk heb :lol

Weer on-topic: ziet er wel netjes uit, maar ik had originele xenon lampen gekocht. Staat toch wel zo netjes. Onderdelenshop heeft ze voor 250,- euro. Maar goed wie ben ik om te bepalen wat JIJ mooi vind?! Als jij dit mooi vind: zo houden.

250 euro om je lichten te veranderen die je niet eens ziet als je in de wagen zit ??

neen hoor , liever 250 euro om te besteden aan .................. cc :jippie

Danny

grandscenicman zei:
250 euro om je lichten te veranderen die je niet eens ziet als je in de wagen zit ??

neen hoor , liever 250 euro om te besteden aan .................. Carclean.com :party:

Danny

Wel degelijk verschil! De laatste is voorzien van lenzen. (bollen achter het glas) dit geeft de wagen een hele andere uitstraling.

Normaal:

Met xenon:

Bekijk bijlage 77594

En de lichtopbrengst van de xenonlampen zijn veel beter, waardoor je veel beter zicht hebt! Dus veiliger.

Laatst bewerkt door een moderator:
En dan heb je tenminste èchte xenonlampen ipv die oogverblindende aftermarket xenon look alike's8-) :-"

ATS zei:
daar zouden ze eens op moeten controleren. :ja

Wordt gedaan bij de apk, lichtbeeld word bekeken. Na 2007 mag het ook niet meer. Tenzij er hogedruk koplampsproeiers en automatische hoogteregeling is aangbebracht. Dit is haast niet te doen om er extra bij op te bouwen.

@scooby, idd zoals MIK het uitlegd :-"

@gideon, Klopt maar ik lees dat het 225 euro per unit is, dus 450 euro voor een set. Daarbij zou ik ook delen moeten uitzagen wil ik deze units in mijn auto hebben. De GTI versie is de enige 6n2 versie waar deze lampen in zitten. De lampen die ik nu heb, hebben ook lenzen en er zit geen xenon in. Het zicht is prima en doet niet onder aan gewone projectorunits :-b Het was dus een overweging van mij:

of 80 euro op MP deze units op de kop tikken of 450 euro+lampen+zagen aan mijn auto, voor mij was de keuze snel gemaakt!

@SLk, daar heeft de politie een tijdje op gecontroleerd, echter zijn ze teruggefloten en bekeuren ze alleen nog op verblindende verlichting ipv verkeerde lampen in de verkeerde unit

moet niet veel gezaagd worden maar toch, stukje uit een ander forum: 'Enige wat je moet doen is als je de huidige koplampen eruit hebt, op de kunststof plaat die eronder zit een stuk uitsnijden omdat de starters van de xenon koplampen onder de koplamp zitten en die vallen daar dus in. '

dannog: 450 euro of 80 euro :-b

€450,- voor twee originele xenon koplampen is ook echt geen geld zeg!

Bij mij ben ik er gemiddeld €650,- per stuk voor kwijt :(

Dan had ik mijn keuze ook wel gemaakt naar origineel, maar goed, niet ieders beurs is even vol natuurlijk :|

@mark, een kenner ziet het inderdaad gelijk!
@blackpassat, dankje, ik vond het een retrofeeling geven ,^^
@Jeroen, Jij bent een stuk duurder uit inderdaad8-())

Vandaag de auto weer opgehaald, voorzien van een nieuwe distributieset van continental. Ook gelijk waterpomp,multieriem en spanrol voor de multieriem vervangen. kosten: 461 euro :-b binnenkort paar liter olie kopen en oliefilter vervangen en we kunnen veel kilometers verder

De xenon+led lampen van onze A1 gaan ook al richting de 1000,- euro! Belachelijk duur.

@ThaMystery: dat is niet duur! Meestal ben je toch wel gauw 600 tot 800,- euro kwijt.