• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys apc 1:100 voor je ruiten.

in de zomer PB Spray and Wipe 1:10 in het reservoir, in de winter AG Screenwash.
De screen wash werkt perfect, stinkt niet en laat minimale vlekken achter.
Aantasting van de waxlaag, tja... Zal het wellicht wel doen, maar goed zicht is (vooral in de winter) belangrijker dan goede bescherming. Vooral met de km's die ik maak..
 
Kon het zo snel niet weer vinden, maar ik meen dat de Autoglym juist wel veilig voor wax was. Dit in tegenstelling tot de "normale" screenwash.
 
Even deze oudere draad reanimeren (om te voorkomen dat iemand roept "ZOEK FUNCTIE WIDE-O!!!" :p):

Hoe zit het met coatings? Die zijn in principe nog minder kwetsbaar dan wax e.d., dus mag ik de "normale vloeistof" gewoon gebruiken in winterse omstandigheden, of doe ik toch beter een eigen brouwsel in het reservoir? (gesteld dat ik het vind, als ik me niet vergis zit het ergens in de koffer vanachter. :eyes: )

Edit: inderdaad...
trunk evo.jpg