• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys EXP Pure Sealant op velgen? + NXT all metal polysh vraag

nano

Detailing trainee
16 mei 2014
160
30
Vandaag een potje nxt metal polysh gekocht van meg's voor mijn uitlaatsierstuk nog eens op te blinken nu is mijn vraag mag ik deze ook gebruiken op mijn velgen?

Styling-171.webp

Heb hier en daar al iets gelezen dat bmw stock velgen in feite zilver gespoten zijn ofzoiets en dat je er best niets anders op kunt gebruiken als wat je op je gewone lak gebruikt daarmee begon ik me af te vragen of ik indien die metal polysh niet mag eventueel wat van mijn PB's EXP sealant erop kan smeren of dodojuice white diamond wax.

Inderdaad geen metal polish op gespoten delen gebruiken. Gewoon behandelen zoals je een gewone lak ook behandelt,want dat zit er tenslotte op (lak).
Wat je daarna als bescherming er op smeert mag je zelf weten, exp kan je gebruiken, kan geen kwaad, maar weet niet hoe lang het blijft zitten, ik gok niet al te lang. Beter een wiel-wax of een coating voor de velgen aanschaffen.