• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys icm dap900

Toch ook inmiddels de 3 polijst middelen aangeschaft van monello... laat het mooie weer maar komen.

inmiddels al wel een dikke 650 euro lichter. en nog niks kunnen poetsen :-"
 
@RML: mijn excuses maar interpreteerde het net even wat anders en leek me zodoende verstandig om meteen wat extra tips er bij te knallen
 
Ik heb gisteren voor het eerst de dap900 gebruikt. wat is dat super!
Heb mijn auto er nog niet mee gepolijst.
1 pb wassen
2 pb kleien
3 pb wassen
4 pb white diamond / pb black hole voor het dak
5 pb ex-p sealant / pb natty's liquid blue

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Thanks ;)

Welke producten zou je op een motorfiets kunnen gebruiken??
velgen kunnen in de wax...
verder de kuipen met detail spray, of kun je die ook gewoon in carnauba wax zetten
 
Goed om te horen dat je eerste stappen met de DAP goed bevallen zijn. Dat gaat zeker goed komen met polijsten. :cool:

Mooie A3, maareuh... zie ik daar nu een S3 badge? :confused:

Een motor kun je gewoon op dezelfde manier behandelen, doe ik ook met mijn CBR ;) Alleen de bandengel achterwege laten op de bandjes uit veiligheidsoverwegingen
 
stimpy68;315041 zei:
Mooie A3, maareuh... zie ik daar nu een S3 badge? :confused:

Klopt... ik heb mijn auto volledig naar s3 omgebouwd. (exterieur) Alleen de bedoeling was om de s3 badge te vervangen voor mijn s-line badge. Bij al mijn andere auto's die ik ombouwde naar bijv gti, kon ik simpel het logo verwijderen. (golf5 en golf6) en vervangen door het logo wat bij de auto hoorde. Alleen als ik hier het s3 logo verwijder zit er een gapend gat. Ik hou er ook niet van, maar tis eem niet anders :-b
 
Dit zijn trouwens mijn zomer wielen. (19"). Op de foto exact dezelfde wielen maar dan 18" in het zwart en met winterbanden.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En dit is mijn brommerd die ik ook ff met pb ga poetsen... :-"

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Wat een ruige A3 zeg, die zou ik heeeeel graag willen hebben. Is ie van binnen wel s-line (mooie stoelen!)? En 18 duimpjes voor in de winter.... had ik dat maar al in de zomer :sob:

Omgebouwd naar S3... komen er ook nog zilveren spiegeltjes ,^^
 
Het behandelen van een motorfiets wijkt niet veel af van dat van de auto, houd echter wel rekening met de volgende punten:

- Ketting opnieuw invetten na het gebruik van shampoo
- Banden NIET behandelen met "bandengel"
- Motorlak is doorgaans kwetsbaarder doordat er veel vouwen etc in het kuipwerk zitten.
- Zadel gebruik ikzelf liever geen product voor.
 
Schitterende A3!

RaymondWeijts;315055 zei:
Denk dat ik de spiegels in dezelfde kleur zwart als het dak ga doen.

Dit maakt het plaatje vaak compleet, gaat er ongetwijfeld mooi uit zien:)^