Hoi,
Al een tijdje rondgekeken en tips opgedaan nu aangemeld als rookey!
Ik heb een vraag.
Ik heb vorige week mijn eerste bestelling "echte harde waren poetsmiddelen" binnen gekregen van Carclean.
Namelijk:
Poorboys slick&suds shampoo
Poorboys chenille washmitt
Poorboys Natty's bleu wax.
Poorboys megamega plush
Poorboys worktowel
Monello Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
Ik heb mijn auto (Polo 2009 zwart metallic) gewassen in een wasbox. Afgespoeld met koud spoelwater, (warm had die box niet), gewassen met 2 emmer systeem. Met een gangetje van 30 1200meter naar huis gereden. Daar gedroogd en Nattys bleu met de Monello pad erop gedaan en uitgepoetst.
Nu merk ik toch al dat niet kleien een super nadelig effect heeft en ik nog veel vuil voelde. Ik heb toch de wax erop gezet maar vind wanneer ik met de rug van mijn hand over de lak wrijf niet een super glad resultaat.
Ben nu van plan nog het volgende te bestellen:
Dodo Juice Claybar
Born slippy clay lube
Monello Raffinei mezzo
Monello witte pad
Mother wax/glaze gold sealer (PB blackhole is tijdelijk uitverkocht in kleien fles vandaar)
Poorboys microfiber aplicator
Poorboys EXP pure sealant.
Nu komt de vraag eindelijk
Kan ik ipv eerst de sealant en dan Nattys ook eerst de Natty en dan aftoppen met sealent vanwegen de veel langere stand tijd? En helpt de sealant uberhaupt meer gladde lak te krijgen? Of misschien geen nattys meer en alleen EXP?
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Robert
Al een tijdje rondgekeken en tips opgedaan nu aangemeld als rookey!
Ik heb een vraag.
Ik heb vorige week mijn eerste bestelling "echte harde waren poetsmiddelen" binnen gekregen van Carclean.
Namelijk:
Poorboys slick&suds shampoo
Poorboys chenille washmitt
Poorboys Natty's bleu wax.
Poorboys megamega plush
Poorboys worktowel
Monello Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
Ik heb mijn auto (Polo 2009 zwart metallic) gewassen in een wasbox. Afgespoeld met koud spoelwater, (warm had die box niet), gewassen met 2 emmer systeem. Met een gangetje van 30 1200meter naar huis gereden. Daar gedroogd en Nattys bleu met de Monello pad erop gedaan en uitgepoetst.
Nu merk ik toch al dat niet kleien een super nadelig effect heeft en ik nog veel vuil voelde. Ik heb toch de wax erop gezet maar vind wanneer ik met de rug van mijn hand over de lak wrijf niet een super glad resultaat.
Ben nu van plan nog het volgende te bestellen:
Dodo Juice Claybar
Born slippy clay lube
Monello Raffinei mezzo
Monello witte pad
Mother wax/glaze gold sealer (PB blackhole is tijdelijk uitverkocht in kleien fles vandaar)
Poorboys microfiber aplicator
Poorboys EXP pure sealant.
Nu komt de vraag eindelijk
Kan ik ipv eerst de sealant en dan Nattys ook eerst de Natty en dan aftoppen met sealent vanwegen de veel langere stand tijd? En helpt de sealant uberhaupt meer gladde lak te krijgen? Of misschien geen nattys meer en alleen EXP?
Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Robert