• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys spray and wipe voor interieur

VectraGTS

Detailing rookie
13 mrt 2016
24
2
48
Hoi Allemaal,

Even een vraagje over Poorboys Spray and Wipe.

Ik wil dit produkt aanschaffen voor het exterieur van de auto omdat deze zo veelzijdig is,even snel auto nalopen na het wassen maar ook voor bijv evt kleine verontreiniging (vogelpoep).

Maar nu wil ik graag weten kan ik het ook gaan gebruiken voor het interieur (dashbord,bekleding,ramen en om een lekker frisse geur te creeren)

Ik lees dat sommige detailerspay’s ook vaak vlekken en een waas achterlaten op het dashbord.

Alvast bedankt

Jordy

Hey Hallo,

In mijn ervaring weet ik dat ik al enkele auto's die ik waste + interieur deed, dat ik het interieur gewoon met Spray&Wipe heb kunnen doen. (Op een doek spuiten en de boel afnemen)

Vlekken en dergelijk zijn mij nooit opgevallen.

Of het een blijvende frisse geur achterlaat, dat betwijfel ik. Vieze geuren komen veelal van bacterien en die zul je echt moeten reinigen/verwijderen/doden/etc.

Ikzelf doe dit met APC+D en neem ALLES af met dit spul. Alles is dan schoon en kan daarna eventueel in een dressing.

Greetz

Hey thx

Met een frisse geur bedoel ik niet blijvend want dat verliest uiterraad de kracht op den duur,maar de auto ruikt altijd wel ok.

Maar vind wel een goed gevoel als ik de hele auto van binnen en buiten heb gedaan dat als je instapt je dan hebt van yesss wat ruikt het lekker

Beetje eervol gevoel

Maar zoals ik al te horen kreeg van jou en wat ik las op forum is dat Poorboys Spray and Wipe echt mega multifunctioneel dus

Zal hem dus zeker niet schrappen van me verlanglijstje

Grtzz Jordy

Spray & Wipe is echt top spul, daar krijg je geen spijt van! Toen het einde van mijn
eerste liter nog niet in het zicht was, heb ik gelijk een gallon gekocht!
Ik gebruik het voor heel veel vwb detailen, maar ook in huis
om de spiegels en ramen streeploos mee schoon te maken....

Ok thx voor de reactie.

Dit goedje gaat hem zeker worden,finishing touch na het wassen van het exterieur,en daarna nog ff sprayen van interieur
en alles is weer fris en fruitig

In mijn auto word volgas gerookt en was de laatste keer écht heel vies geworden. Met APC+D heb ik alles afgenomen en als ik daarna geen dressing zou doen, is het alsnog fris omdat alles bacteriën waarschijnlijk dood zijn. :P

Wanneer de boel straks weer stoffig is ofso, dan pak ik de Spray&Wipe erbij (verdund 1:1) om alles af te nemen. Ik breng dan niet opnieuw een dressing aan.

Greetz

• Leuk
Reacties: Suzanne jansen
Jawel, heb de pijp vanaf het spruitstuk door het brandschot geleid, onder m´n stoel door, dan naar buiten. Kachel deed het een winter niet, dus dan maar effe zo gedaan.

Wattan..? :P

• Leuk
Reacties: m@rio
Geweldig spul

ik had een sample gekregen van natural look dus kon mooi alles eens uitproberen
Dashbord was niet erg vuil

eerst grondig gereinigd gewoon met een mild sopje daarna natural look gebruikt
super spul werkt snel en neemt goed af,daarna spray and wipe (1:1) een mooi licht matte uitstraling

Ben zeer tevreden hierover

Kan je nou voor het interieur, denk aan dashboard, het best Spray and Wipe pakken om te reinigen, of de Poorboy's APC bijvoorbeeld?
Zie namelijk dat @VectraGTS S&W na PB NL heb lopen gebruiken.