• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's SSR1 en SSR2.5 zeer vloeibaar???

wImV

Detailing rookie
4 jul 2011
74
0
Hallo allen,

Is het normaal dat mijn polijstproducten van PB zo lopend zijn? Het is net als water en dit is al een hele tijd zo. Ik dacht dat het in het begin niet zo was maar ben nu niet meer zeker. De flesjes zijn bijna leeg maar heb ze al van 2010. Kan dit mss de reden zijn dat ze te oud zijn?
Het polijsten zelf gaat ook niet zo goed meer als in het begin.

Verder hebben de producten nooit in de vries of de kou gestaan en heb ik telkens voor gebruik goed geschud.

Iemand die mij een verkaring kan geven?
Alvast bedankt

grtz

Naarmate ze ouder worden gaat de dikte achteruit. Maakt voor de polijstende werking niet uit alleen is het dunnen en kan het iets meer gaan spetteren.

Heb precies hetzelfde gehad, bij mij stonden ze ook langer dan een jaar. Ook netjes bewaard. Heb ze uiteindelijk weggegooid.

Nu overgestapt naar Monello en ondervind hier geen problemen meer van op dat gebied.

Oke dan heb ik het toch niet alleen.

Ik heb monello juist besteld, vandaag gaat de levering gebeuren... Wil de monellolijn is testen

grtz