• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's White Diamond? na SRP (Autoglym Super Resin Polish), kan dat?

markprinsen

Detailing rookie
23 nov 2008
355
0
Volgende week even een vulbeurtje geven aan een Saabje, nou wil ik eerst SRP'en en daarna White Diamond er op. Kan dat? SRP met lichtgroen, WD met zwart.

Klopt maar SRP heeft wel een hele hele lichte schuurkorrel. Dus de volgorde is niet heel verkeerd.

Vraag me af of je enig verschil gaat zien:weetniet

Wil je een 50/50 maken?
dus als de SRP er opzit even een blauw tapje leggen en de ene helft met WD behandelen, dan het tapje er afhalen en fototje trekken.

:-)^ altijd leuk om te weten. wie weet is er toch nog tegevoegdewaarde aan een extra glaze beurt.

Ik heb het niet getest met White Diamond. Wel srp met Black Hole. Ik zag tussen die twee geen verschil. Beiden hebben een glaze.

Is de combinatie die hier ging gebruikt worden maar dan hou ik de super Resin Polish voor andere wagens. Thx gmtoyota!