• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World Black Hole. Mooie demo dat fillers ook écht werken!

op een donkere wagen zou ik blackhole gebruiken, op een lichte wagen srp, maar het zijn 2 verschillende producten!

blackhole is een glaze met een filler
srp is een polish / filler / glaze / sealant.

Ok. dat klinkt ook aannemelijk. :) Bedankt!

Sorry voor al de vragen, ik als beginner neem van jullie ervaren detailers echt alles aan en krijg hierdoor soms verwarrende conclusies.

Op de ene lak zal je wel verschil zien, op de andere niet :weetniet dat kan altijd. Dibbuz en ik gebruiken ook Black Hole als glaze, maar niet om de fillers (mochten mensen dat gaan denken... :|~* ), wij polijsten eerst de hele auto en doen een IPA wipe-down en checken het polijstwerk, als dat naar onze "maatstaven" is (dus vrijwel krasvrij voor zover mogelijk), dan gaan we met een glaze zoals Black Hole in de weer, maar soms ook een andere glaze.

Bij mij blijft de BH onderdeel van de collectie. Zeker op een zwarte / donkere auto ideaal voor net die plekken die je met polijsten niet wegkrijgt, zonder een aanzienlijk deel van de lak af te halen. Ik vind het een uitermate makkelijk product. Maar echt bizar dat ze zoveel vullen!

aron147 zei:
op een donkere wagen zou ik blackhole gebruiken, op een lichte wagen srp, maar het zijn 2 verschillende producten!

blackhole is een glaze met een filler
srp is een polish / filler / glaze / sealant.

Dan kan je ook White Diamond nemen voor lichte wagens als je volledig bij Poorboys wilt blijven.